Sv: snabbt svar ang biverkningar!!!
Har inte hört talas om att det finns ventipulmin som man kan injecera, funderade på detta bara för ett par timmar sedan. Hittade min gamling med andningsproblem.
Jag har bricanyl att ge henne, men fick inte i henne dom. Hon vägrade äta någonting.
Lyckades få tag på lite ventipulmin som jag gett henne precis, men började då fundera på om det inte fanns att injecera. Hittar inte det i mitt fass ( visserligen ett par år gammalt)
Ska ut och kolla henne om en liten stund, hon har inte visat några biverkningar dom andra gångerna som jag behövt ge henne vp.
Är det vanlig med mera biverkningar om det ges med spruta än oralt? någon som vet?
( jag har kontaktat min vet. Som vanligt när jag behöver honom så är han på semester, men han ringer in recept till mig imorgon)
Jag undrar vem som har lagt en förbannelse över mina hästar, har aldrig haft så mkt bekymmer med dom som det senaste halvåret.
okt 06, 4-åring med fraktur -avlivning
27-åring med kolik -avlivning
feb07 2-åring blockhalt, han är dock OK idag
och nu det här, visserligen så har jag vetat att hon kunde bli sjuk när som helst. Hon fyller 32 i maj, men jag orkar inte mera!
Uraäkta att jag kom från ämnet lite