Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märkligt. Jag har aldrig märkt att intag av öl och nubbe har förbättrat min svenska. Snarare tvärtom...
Märkligt. Jag har aldrig märkt att intag av öl och nubbe har förbättrat min svenska. Snarare tvärtom...
Den här sprider sig som en löpeld på Facebook just nu, har fortfarande ont i magen av skratt
Du ha änte vari i dalarna du.Men firar folk midsommar som på filmen?
Visst många äter sill och tar nubbe och jordgubbar.
Men resa midsommarstång och dansa runt som små grodor?
Det är ju rätt märkligt.
Men firar folk midsommar som på filmen?
Visst många äter sill och tar nubbe och jordgubbar.
Men resa midsommarstång och dansa runt som små grodor?
Det är ju rätt märkligt.
Jag tänker tvinga på den på några av mina elever på måndag. Så de inser vad de missade. I Syrien och Afghanistan firas det inte så...Jag sag den forsta filmsnutten innan jag akte till Sverige och skyndade att dela till alla jag kande. Jag tycker den ar jatte rolig ... att kunna skamta om sin sjalv och sin kultur ar val jatte roligt?
Nä som jag förstår det är traditionen stark ju längre upp man kommer,,,Du ha änte vari i dalarna du.
@Pigalle Tänk att få vara en del utav dem som inte associerade till små grodorna kring midsommar...
/Påtvingad både krans och folkdräkt sedan barnsben
Men självklart! Jag skulle själv tycka att det var en rätt "fattig" midsommar utan några traditionella inslag.... Men det är jag det
Fallossymbolen Darling. Fallossymbolen som vi dansar runt.Själv fattar jag nog inte riktigt vad det är man firar
Blir det inte mörkare efter midsommar
Fallossymbolen Darling. Fallossymbolen som vi dansar runt.
Jösses kvinna! Menar du att du inte får obetvingligt dansbehov när du ser en fallos?Nope den dansar jag inte runt