Sv: Snabba tips & råd, ska jag säga upp mig eller inte??
Men hästjobb är vad det är. Hellre än att jobba svart, och som i ditt fall stötta dålig hästhållning, tycker jag man får jobba med något annat och ha hästeriet som hobby ett tag. Jag vet flera som tagit time-out från hästjobb, av olika anledningar. Några har fortsatt på hobbynivå, andra har börjat jobba med det igen när omständigheterna varit annorlunda.
Lycka till i framtiden!
Det tycker jag låter som en vettig plan. Självklart ska du satsa på instruktörsjobbet om det är vad du verkligen vill, och det låter som om du passar för det.Funderar nu på att lägga ner jobbandet & plugga vidare åt instruktörs hållet, nu har jag i alla fall fått ett års erfarenhet i att hålla lektioner och i hur man INTE ska driva sin ridskola.
Men hästjobb är vad det är. Hellre än att jobba svart, och som i ditt fall stötta dålig hästhållning, tycker jag man får jobba med något annat och ha hästeriet som hobby ett tag. Jag vet flera som tagit time-out från hästjobb, av olika anledningar. Några har fortsatt på hobbynivå, andra har börjat jobba med det igen när omständigheterna varit annorlunda.
Lycka till i framtiden!