Snabb hjälp tack..

Yttik

Trådstartare
Jag är nog blind men hittar inte info på ASVH. Hur gör man för skicka in för DNAtest? Har föl som kan ha två pappor (nej hon kan bara ha en men det finns två som kan vara pappan :p) och måste skicka in DNAprov för få fastställt vem som är pappa så rätt hingsthållare kan fakturera mig.

Hjälp.

Sv: Snabb hjälp tack..

Om du vill göra det via ASVH så är det som för alla föl d v s det ska vara i samband med chipning och ID-beskrivningen av en godkänd person.
Du kan göra det själv också via SLU all info och hur man beställer material för det finns på deras hemsida.

Sv: Snabb hjälp tack..

Okej. Jag måste göra analys innan. Får inte registreringspapper förrän föl är färdigbetalt.

Liknande trådar

Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 007
Senast: Oh_really
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 715
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.

Hästrelaterat