snabb hjälp tack!!!!

Sv: snabb hjälp tack!!!!

Väggmonterat klaffbord är beskrivningen på IKEAs bord som skruvas fast i väggen. Good enough?

nej inget klaffbord;)

tänk dig att du såga av änden på ett bord typ såhär:

100_0237.JPG

fast det ska vara i rockokostil med två ben:)

här är en annan variant av vad jag menar:)

vitt-halvrunt-sidbord-med-utdragsl%C3%A5da.jpg

det är en hallmöbel jag undrar om om det inte framgått:)

Halvmånebord skulle jag beskriva det som, men vet inte om det är något officiellt namn.

ja det kan man ju kalla det men alla gånger finns det ju ett riktigt namn;) jag vill ha något liknande men vet ju inte vad det heter, så jag vet varken vad jag ska söka på annonssajterna eller fråga i affärerna efter;P

När jag googlade på halvmånebord så verkar det som att det är ett namn som auktionshusen använder iaf.

jo men det kan nog vara vardagsnamnet på det för jag fick upp massa mer när jag sökte på det!!:bump::bump:

009.JPG

en sån här var de ju!! :banana: taqck tack för du har mkt livligare fantasi än jag idag:D

Liknande trådar

Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 042
Senast: Tualma
·
Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 759
Senast: Raderad medlem 142658
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 607
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar