smulat bajs

Sv: smulat bajs

Lindaslycka skrev:
Det ser ut som en fågel har hackat i skiten .. så har det vart de sista 3 veckorna. Inte i allt men i ganska mycket . VAd kan det va

Brist på nått eller ...

Vi har INTE fåglar i stallet

vi kan få så i våra boxar, det är mössen som sitter och äter medans hästarna är ute, vi mockar efter skolan, så då har mössen ett tag på sig att käka. Men kolla givetvis att hon har normal avföring annars, eller om hon äter det. Annars skulle jag tippa på mössen.

Sv: smulat bajs

det måste nästan va så att min häst har godast bajset och att mössen sitter och käkar hos henne,,, eftersom de andras inte ser ut så...

Och så vill hon säkert försvåra mockningen för mej... :smirk: För när hon skiter på gången så är det normalt ilalluktande rykande och lagom klaffsigt :rofl:

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
36
· Visningar
3 102
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 309
Senast: malumbub
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
5 000
Senast: Mia_R
·
Hästvård Jag har ett litet dilemma. Jag har en unghäst på 5 år. Han har gått på lösdrift sedan jag köpte honom för 3 år sedan. Innan dess stod...
2
Svar
29
· Visningar
3 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka