Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir den drickbar då? Jag tog typ 1/2 banan, 1 dl Yougurt, 1 dl fryst mango och fick typ ta 3 dl apelsinjuice för att det skulle vara flytande.Gör alltid på en banan och 2 dl naturell yoghurt samt varierar mellan mango och/eller bär typ en dl. Gott och mättande
.
En mangoTar gärna tips på beprövade och goda.
Verkar inte få till det riktigt.
Jag gör min smoothie på kvällen och ställer i kylen när jag börjar så tidigt så är det bara att ta den med sig på morgonen. Jag skulle nog inte fixa att göra den på morgonen då är det stor risk att jag hoppar över den med katastrofalt förmiddagshumör som följdJag brukar slänga ner en banan, ungefär lika delar fryst mango, ananas jordgubbar/hallon, lite apelsinjuice (blir den för tjock häller jag bara i lite mer juice) och kvarg eller fil. Det ska fungera att göra kl 04.30 på morgonen, så för min del pallar jag inget som måste hackas/skalas eller dylikt.
Jag har provat, men tycker helt enkelt inte den är lika god när den stått över natten. Kinkigt, jag vetJag gör min smoothie på kvällen och ställer i kylen när jag börjar så tidigt så är det bara att ta den med sig på morgonen. Jag skulle nog inte fixa att göra den på morgonen då är det stor risk att jag hoppar över den med katastrofalt förmiddagshumör som följd
"Min smoothie"
Banan
blåbär
jordgubbar
avokado
havregryn
lite honung
havremjölk
Jag har provat, men tycker helt enkelt inte den är lika god när den stått över natten. Kinkigt, jag vet![]()
Blir den drickbar då? Jag tog typ 1/2 banan, 1 dl Yougurt, 1 dl fryst mango och fick typ ta 3 dl apelsinjuice för att det skulle vara flytande.