”Smitta?”

Status
Stängd för vidare inlägg.

Savannah345

Trådstartare
Mitt ena sto sväljer luft, men mitt andra inte. Jag har bara en fråga, kan förstås låta dum. Men har hört att de kan ”smitta” alltså att andra hästar hör/ser och härmar? Eller är det bara en myt? Tacksam för svar snabbt😍❤️

Mitt ena sto sväljer luft, men mitt andra inte. Jag har bara en fråga, kan förstås låta dum. Men har hört att de kan ”smitta” alltså att andra hästar hör/ser och härmar? Eller är det bara en myt? Tacksam för svar snabbt😍❤️
Du har redan en tråd angående hästen som sväljer luft. Vänligen skriv uppdateringar och följdfrågor i den tråden. /moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 225
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 474
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: animalasia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 584
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar