Smiter KANSKE före i kön..

Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Haha de håller oss på sträckbänken minsann! Jag har precis gått en runda runt fälten men sen började det regna så nu är jag inne igen. Har inga känningar öht.... Bebis ligger förmodligen där inne och skrattar åt mej :D
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Å jag har precis mockat stallet (5boxar) och burit vatten å hö till hästarna.. den ska uuuuut:devil:
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Det var duktigt! Hoppas bebis blev riktigt obekväm där inne!

Kanske inatt... kanske imorrn. Det enda vi vet är att de faktiskt KOMMER att komma ut, förr eller senare :D
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Fortfarande hemma:mad: De händer ingenting..eller alltså..jag vet inte..ibland får jag en sån där känsla att, nu, nu är de på g..men sen skiter sejj allt igen..:mad:
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Och över natten har man gått och blivit dunderförkyld, har numera en hals som känns som ett rivjärn och en kran mitt i ansiktet som nån glömt täta, mao de läcker konstant.
Lider dessutom av årets mensvärk:angel: men allvarligt, jag kan inte föda barn nu, kan ju knappt ta mejj ur sängen utan att få syrebrist, bannade förkylning:mad:
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Så fick jag 2 veckor innan Rasmus kom ungefär. orkade knappt röra mig och tänkte hur f*n ska jag orka föda barn!!
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Fy fan vad jobbigt. Här är ännu en sjukling som knappt orkar röra på sig, som nu bara måste masa sig ut med hundarna. Vissa dagar önskar jag att man inte hade hund.

Att äta mat är bara att glömma. Det går bara inte att svälja. Som tur är har jag 5 veckor kvar att bli frisk på. Jag hoppas för din skull att du piggnar till SNART!

Fast med tanke på hur luriga dessa små är bestämmer den sig säkert för att vilja komma ut när du är som tröttast. :devil:
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Fy fan vad jobbigt. Här är ännu en sjukling som knappt orkar röra på sig, som nu bara måste masa sig ut med hundarna. Vissa dagar önskar jag att man inte hade hund.

Att äta mat är bara att glömma. Det går bara inte att svälja. Som tur är har jag 5 veckor kvar att bli frisk på. Jag hoppas för din skull att du piggnar till SNART!

Fast med tanke på hur luriga dessa små är bestämmer den sig säkert för att vilja komma ut när du är som tröttast. :devil:

Ja inte mejj emot:angel: bara den ville komma nångång, idag har lillebror försökt med övertalning/lockning av bebis, de va allt ifrån nyaste tvspelet:rofl: till massa leksaker och i slutet även hot om stryk:angel: haha.. kom ut nu:devil:
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Hehe nä ajg avr ju so oförberädd, hade BF 28/10 men skrev ju som sagtr här på buke att jag hoppas på 22/10 och visst kom han då ;)

Aningsfull skrev:
Att äta mat är bara att glömma. Det går bara inte att svälja. Som tur är har jag 5 veckor kvar att bli frisk på. Jag hoppas för din skull att du piggnar till SNART!

Sista säkert 2 månaderna, i alla fall 1½ månaderna levde jag på filmjölk och banan! Jag kunde inte äta något annat och gick ändå upp nästan 1kg/veckan ;) Och bebisen var ju inte liten han heller. Riktigt rund och go :D
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Oj. Själv har jag gått upp 1 kg de senaste 4 veckorna. :D Men det kommer nog, har ju 5 veckor kvar. Kanske mer om jag går över tiden.
Men jag har bestämt mig för att inte göra det. Om det nu går. Har sagt till sambon att om det så krävs att jag ska ut och springa maraton på BF dagen och skumpa ut ungen så ska den ut. :rofl:

Jag är såååå leds nu. Jag vill ha tillbaka min kropp, min energi och så vill jag såklart ha min efterlängtade unge. :D
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

:rofl: Gud, vad roligt det ska vara att vänta bebis när man redan har ett barn. Kan ju tänka mig att storasyskonen kan ha en hel del roliga funderingar kring det där med bebisen. :D
Du får säga åt honom att han måste fundera på vad mer han kan locka med så att bebis ska komma ut eftersom att varken stryk eller TV-spel verkar ha någon effekt. :rofl:
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Vill Emil bli morbror? :love:
(Det lät som världens bästa Emils taktiker... :angel: )
 
Sv: Smiter KANSKE före i kön..

Vill Emil bli morbror? :love:
(Det lät som världens bästa Emils taktiker... :angel: )

Jajjemen, de va emil som försökte;) Tänk bara vad han måste längta om han tom lånar ut sitt tvspel..fast det kanske va hotet om stryk du fastnade för?
Inatt tänkte jag ringa dejj, trodde verkligen att de va på gång..men när jag slagit numret var det som att bebis bara ":devil::angel:" å sa va sparkarna igång igen:mad:
Nu ska Lilleman få ut å promenera med matte, bra man att hålla i när det är halt, så får vi se om bebis tröttnat på mejj när jag kommer hem:D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp