Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vår hund Xcaret kallas kort och gott för X:a, våran förra hund Borhin kallades för Boing boing (han var vääääldigt hyper av sig och kunde knappt sitta stilla)
Även syrrans hund Isis har ett smeknamn, Fisen/Fisis då hon som liten valp hade lite gaser i magen.. :P
Min hund heter Japp. Några av smeknamnen från mig och andra är: jappen, jappisen, nappen, jappi, gubben, killen,tussen, gullegubben, bebisen, busen, finis
"riktiga" smeknamnet är Nilla, så det blir massor av versioner av det
Nill Pill
Nillson
Nillsa
Nilma
osv.
I övrigt blir det ofta
Grisen
Räkan
Gurkan
bebis
Suni
Hon lystrar på vad som helst om man säger det med rätt tonfall
Schäfern heter Hanko, men som man säger kärt barn har många namn så som lilla gubben, Gubben, lillprinsen(fick namnet från bruksklubben), hanko-panko-pannkaka, fjant, grisen, killen.
yorkieterriern heter Dame Delilha men kallas Ebba till vardags. Men även denna lilla dam har många smeknamn så som ebbisen, ebba-peppa, ebbson, snuttis, råttan, lilltroll.
Stackars hundar egentligen. Måste bli lite förvirrande att ha så många namn. :smirk:
Juridik & Ekonomi Jag skulle själv behöva några tips. Jag har en hög andel globala fonder, dvs. mycket USA. Av flera skäl skulle jag vilja minska på dem...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.