smaskar era hundar på nätterna??

Nominous

Trådstartare
alltså jag håller på bli gaaaalen!! ena hunden smaskar fan hela nätterna när han sover. och han har börjat med det för några veckor sedan - och det blir mer och mer för varje natt.. jag kan inte sova.. :crazy:
alltså han gör ett ljud, ni vet när dom har munnen stängd och sen när dom ska typ tugga en gång så smaskar det när dom öppnar läpparn.. åå går inte förklara. är de nån som fattar?? haha.. :rofl:

och han ligger och gör så typ var 10: onde sek heeela natten.. varför??? det är ju liksom svårt att säga till en hund att dom ska sluta smaska.. :D
snart får han flytta ut i hallen på nätterna..

vad gör man??;)

Sv: smaskar era hundar på nätterna??

Våran lillkille smaskar inte särskilt mycket på nätterna, någon gång ibland på dagtid.
Men däremot ligger han och småskäller/låter och morrar både dagtid samt på nätterna.
Ibland låter det som om han sjunger karaoke. :rofl:

Finns väl inte mycket att göra.
Du får sova med öronproppar i om nätterna. :d

Ja, han smaskar ofta när han sover. Gruffar gör han också. Ibland morrar han, men han skäller sällan. Det är riktigt roande att sitta/ligga och lyssna på honom.

Min gjorde det igår! blev skit irriterad tillslut så sa jag till honom att gå ut och lägga sig ( sover lite här och där)..

men det värsta som finns är när han ligger och skrapar med klorna mot dörren när han ligger på rygg,
fy fan rent ut sagt, jag blir galen.:crazy: brukar skrika till så att han vaknar och förhoppningsvis byter ställning..

:rofl:

Hajj!

Min vovve smaskar, springer, ylar, morrar och gnäller i sömn. Inte alltid men rätt ofta. Hon drömmer ganska mkt och sover djupt när hon gör det. Ofta drömmer hon om hin fått vara ute å sprungit mkt.:smirk:

Om min hund bara smaskade skulle jag vara glad...
Hon snarkar nämligen _otroligt_ högt och mycket. Värre än en vuxen karl oftast :crazy:
jag löser det med öronproppar och en kudde över huvudet

Min snarkar riktigt högt, smaskar (låter och ser ut som att hon försöker dia), springer, skäller och gnyr i sömnen. Hon får rätt ofta hickattacker också och då tycker hon nog lite synd om sig själv för vaknar jag då så brukar hon sitta vid sängkanten och titta olyckligt på mig...

Mina smaskar, snarkar, drömmer som fasiken från och till, en stjäl min sida i sängen inklusive kudde och täcke så jag vaknar frysandes..
Dessutom fiser hela högen,så det nästan blir som en egen atmosfär runt sängen. :crazy:
Man känner det inte efter en stund, men attans om man blir kissnöding och kommer tillbaka från dass på natten. *urk*:crazy:
Men det är ju mina älsklingar, och alla sover bara där om jag är "ensam" hemma. :angel:

min frallepojke smaskar... men det är ingenting mot hur mycket han snarkar! och fiser! högt och illa!

men jag hade aldrig kunnat sova utan det där lilla odjuret och alla hans oljud :love:

bilder var beställt! :D

här är snyggot Emperor :love:
Emperor.jpg

DSCF3837.jpg

DSCF3990.jpg

sorry för stora bilder. orkade inte minska ner mer. ;)

nej.. törs inte :o fast jag tror jag borde för han är finast i världen (vadå partisk? :angel:)

Våran ena som brukar sova i min säng gör det.
Blir toookig då han smaskar, ligger och tänker på det jättelänge å blir bara mer och mer irriterad, brukar sluta med att han får sova någon annanstans :p

Jag tycker du ska testa och givetvis är han finast i världen!

Pma mig gärna hela hans namn, är juh nyfiken. :d

Jodå dom smaskar men det är bara mysigt. Dena snarkar dessutom riktigt riktigt högt. Men tänk, även det är mysigt.
Människosnark däremot står jag inte ut med.

Min smaskar också samt att hon har skälltid kl 04.00 varje morgon. Då skälls det för fulla muggar så matte hoppar upp i sängen och tror det är inbrott....

Jag har haft samma problem med båda mina hundar. Otroligt störande och det har slutat med att jag har stängt in dem i köket på nätterna för att få sova. Jag kan bli ganska ilsken när jag blir väckt så mina hundar har det nog bättre nu när vi särat på oss nattetid.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
425
Senast: KesoNeso
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 882
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 657
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 580
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka