A
Anders
Eller som relationsexperterVi är nog helt klart bättre som smakråd än som läkare eller veterinärer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller som relationsexperterVi är nog helt klart bättre som smakråd än som läkare eller veterinärer!
Mest för pennor och blockJag tyckte den va rätt snygg.
Frågan är om den håller formen, den va billig.
Jag tycker det är lite lurigt med ryggsäckar, det är lite för lätt för en tjuv att sno plånbok och mobil där en inte har någon uppsikt öht.
Sant.Svårt att prova på wish
För män? Jag har lite svårt att förstå vad det är med en väska som på något vis begränsar dess användning till personer som identifierar sig som ett visst kön?
Jag gillade den. Dessutom har den fått väldigt mycket bra betyg av andra köpare och det gillar jag.Vad tyker buke om denna?
Behöver en rygga för jag vill inte ha en man purse
https://www.wish.com/c/581d59029d71851618516664
Fast ärligt, för 136:- och med alla bra betyg som produkten fått är det väl en no brainer att köpa den. Det kostar ju mer att åka ner på stan än att få den där hemskickad.Jag hade inte köpt en väska från wish. Dels för att den troligtvis inte kommer se ut som på bilden men framförallt för att du inte kan testa och ev skicka tillbaka om den inte passar.
Så vill du ha en ryggsäck som håller och som passar, är det väl bäst att gå till en fysisk butik och prova ut en som känns bra att bära
Och jag rycker inte att det är en no brainer att köpa en väska jag inte vet om jag trivs med eller inte för 200kr (vilket det blir med frakt). Jag har bättre saker att lägga pengar på än saker jag inte vet att jag kan använda. Men det är klart, alla har vi olika prioriteringar och jag väljer hellre att köpa något jag använder säkert än chansar på 200kr.Fast ärligt, för 136:- och med alla bra betyg som produkten fått är det väl en no brainer att köpa den. Det kostar ju mer att åka ner på stan än att få den där hemskickad.
Tyckte den var helt okey men ska man bära mycket/tungt är den nog inte vidare ergonomisk. Annars gillade jag denna: http://www.wish.com/c/57ff24706066b27939d53fa9
Vad tyker buke om denna?
Behöver en rygga för jag vill inte ha en man purse
https://www.wish.com/c/581d59029d71851618516664
Man purse är ju ett vedertaget begrepp. Att börja diskutera det, känns lite som att helt plötsligt ifrågasätta ordet skohorn.
Att man personligen aldrig hört det känns konstigt om man ser till att en googling tar runt 2 sekunder om man har en fundering.
Jag tycker uttrycket man purse absolut bör problematiseras varje gång det kommer upp. Det är ett väldigt tydligt symptom på extremt skör maskulinitet och för mig skriker det MÄN BEHÖVER FEMINISM NU!Man purse är ju ett vedertaget begrepp. Att börja diskutera det, känns lite som att helt plötsligt ifrågasätta ordet skohorn.
Att man personligen aldrig hört det känns konstigt om man ser till att en googling tar runt 2 sekunder om man har en fundering.
Håller med. Den kostar 145 + frakt 49 och jag är allt annat än snål, men jag slänger heller inte ut 200 spänn på något som förmodligen har kvalitet därefter. En ryggsäck ska dessutom tåla hantering så den bör vara stryktålig.Och jag rycker inte att det är en no brainer att köpa en väska jag inte vet om jag trivs med eller inte för 200kr (vilket det blir med frakt). Jag har bättre saker att lägga pengar på än saker jag inte vet att jag kan använda. Men det är klart, alla har vi olika prioriteringar och jag väljer hellre att köpa något jag använder säkert än chansar på 200kr.