Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, jag som tyckte mina - 19 var jobbiga.Väcker liv i tråden med -28.7°C
Ja vad är det här? Hade exakt samma temperatur, helt utan förvarning. Det skulle ju vara 10 grader varmare som kallast.Väcker liv i tråden med -28.7°C
Åh, fy.... Bara -2 grader här. Som ska bli +2 grader imorgon och snö som övergår i regn....
Åh, fy.... Bara -2 grader här. Som ska bli +2 grader imorgon och snö som övergår i regn....
Fast inte -27 grader... !! Ner till -5 grader är okej, men sedan blir det bara för mycket....Äh fy, då tar jag hellre kylan faktiskt!
Jag med iaf heldre -20 än omkring nollan och råluft.Äh fy, då tar jag hellre kylan faktiskt!
Det är ju några timmar kvar till lunch så det kan ju hinna stiga iaf något? Kan gå fort om det blir sol.I fredags LOVADE faktiskt SMHI att det skulle vara -14 och sol idag vid lunch, och som jag såg fram emot såna varmgrader.
Vad jag precis vaknade till?
-31.8
Fy fan.
Precis det kan gå fort.Det är ju några timmar kvar till lunch så det kan ju hinna stiga iaf något? Kan gå fort om det blir sol.
Är inte så att solen värmer här den här årstiden.Det är ju några timmar kvar till lunch så det kan ju hinna stiga iaf något? Kan gå fort om det blir sol.
Det kan stiga fort även utan sol. För några veckor sedan steg det 15 grader mitt i natten.Är inte så att solen värmer här den här årstiden.
-29 och sol här.