Smakrådet kallas

Vad tyker buke om denna?
Behöver en rygga för jag vill inte ha en man purse
https://www.wish.com/c/581d59029d71851618516664
Alltså, om du gillar den är väl det viktigaste? :confused:
Skulle du heller gå med en du inte gillar men som alla på Buke gillar? :confused:
Den sticker inte ut på något sätt, så jag kan inte se att någon på stan skulle stå och skratta åt dig om du hade den. Personligen har jag jättesvårt för den omåttligt populära Kånken....

Om jag har missuppfattat dig, ber jag om ursäkt :) Jag har dyslexi och kan ibland tolka inlägg felaktigt, missar något ord el dyl.

Den var ju rätt fräsig. Men ser inte praktisk ut. Fast då måste jag säga att jag är überpraktisk när det gäller ryggor. Jag väljer dem egentligen efter helt fel kriterier. Jag brukar ta en rygga som kommer att funka i skogen - och så använder jag den i stan. Dvs funktion före form.

Skulle du heller gå med en du inte gillar men som alla på Buke gillar? :confused:
Den sticker inte ut på något sätt, så jag kan inte se att någon på stan skulle stå och skratta åt dig om du hade den. Personligen har jag jättesvårt för den omåttligt populära Kånken....

Om jag har missuppfattat dig, ber jag om ursäkt :) Jag har dyslexi och kan ibland tolka inlägg felaktigt, missar något ord el dyl.
Jag har också dyslexi och jag menar en handväska för män.

Jag har ju jättesvårt att veta om den passar man har ju ingen att fråga längre och frågar jag dottern så blir det lila.

Självklart ger vi Tranan smakråd om han vill ha det. Förra veckan var Buke mer enigt än det någonsin varit om vilka glasögon Magiana skulle ha. Vi är nog helt klart bättre som smakråd än som läkare eller veterinärer! :D

Självklart ger vi Tranan smakråd om han vill ha det. Förra veckan var Buke mer enigt än det någonsin varit om vilka glasögon Magiana skulle ha. Vi är nog helt klart bättre som smakråd än som läkare eller veterinärer! :D
Missade den tråden. Jag tycker det är lite annorlunda att fråga andra om vad man gillar. Men det är jag det.

Jag tyckte den va rätt snygg.
Frågan är om den håller formen, den va billig.

Jag tycker det är lite lurigt med ryggsäckar, det är lite för lätt för en tjuv att sno plånbok och mobil där en inte har någon uppsikt öht.

Liknande trådar

Tjatter Jag läste att kallaste temperaturen i Sverige nu är ca - 43 grader. Så... vem på buke har det kallast nu? Någon som bor där det är - 40...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
25 411
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
548
Kropp & Själ Eftersom jag inte har sett jättemycket svenska artiklar så tänker jag att det är bra att skapa diskussion kring detta...
2
Svar
25
· Visningar
1 669
Senast: 95johsv
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar