Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Köpte donken idag och tänkte på den här tråden. Tyvärr tog jag drive thru, åt pommesen i bilen så blev en knappt ljummen hamburgare hemma. Mycket oklart hur varm den vad i originalskick dock.
Hästmänniskan
Ingen riktigt bra titel, men va sjutton.
Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Skola & Jobb
Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Gravid - 1år
Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
Hästmänniskan Senaste jag köpte, om jag inte räknar shettisarna, var det en kompis som tyckte jag skulle ha. Jag hade inte ens tänkt köpa häst när hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.