"små frysar"

Sv: "små frysar"

Såååååå.... du behöver också namnförslag:devil:

Jo egentligen behöver jag ju de:angel: .....men jag kommer bara att bestämma första bokstaven i namnet, så får valpköparna hitta på namn. Vill kunna utläsa av stamtavlan vad hundarna egentligen heter ;)

Jag tror på tre hanar och två tikar. Så både bengan och ture kan få vara med:D

Ja var också lite inne på detta men höll mig till 2+2 .......:D

Jopp:cool: Jag lovade att inte säga något, men sådana mumsbitar till buke-skvaller kan man ju inte hålla för sig själv:D

;)

Förlåt förlåt Gnist för lite trådkapning:o
men jag tänkte jag kunde fresta er :angel: med lite gamla bilder på
Finskspetsvalpar, dessa små underbara är från vår första kull

FinskspetsAkullen.jpg
[/IMG]

Japp, jag går emot alla mina principer om platta nosar mm :crazy:
Har gillat mops i många år, och nu kan jag inte hålla mig längre.
Så nu ska jag inte skriva i plattnosade trådar längre. Vad ska jag säga när jag går emot mina principer :crazy: ;)

Nja, Moped-Maggan kan jag nog inte godta. Men däremot ska jag lägga Maggan på minnet. Det skulle passa en liten mopstjej perfekt :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Hundträning https://blogg.agria.se/fredriksteen/2013/06/07/jag-kan-inte-se-nagon-skillnad-i-vem-som-ar-snallast-eller-varst/ Kom över denna text...
Svar
13
· Visningar
1 439
Senast: dobbis
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Hudvårdstråden 2
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur