Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bara allmänt söta.
Nyfiken på kissen.
Myser lite.. Kisse klåfingrig..
Kissen suttit och gosat en stund, men flyr fältet då svansen blir nersölad..
Man kan busa också!
Kan man vara sötare?
När mina föräldrar skulle skaffa hund för ett och ett halvt år sedan så förde jag en intensiv kampanj för att införliva en fralla i deras liv.
Mitt dolda motiv var givetvis egoistiskt, jag ville få pussa på en trubbnäsa med jämna mellanrum, jag som normalt bara pussar på långnäsor (vinthundar).
Vilka underbara små godingar!
Jag tar den ljusbruna busen/an, tack!
Vi valde mellan en Pei o en fralla när vi skulle bestämma ras men det blev en liten Pei. Så nästa får bli en fralla ist!
Hi hi här skickas inga valpar eller tvångstingas.
Den lilla ljusbruna busan ska till örebro.
De är super härliga, skäller,morrar och busar som en mini fralla ska göra.
Men de små fegisarna har ännu inte vågat kliva ur valp lådorna.
De sitter och nosar på golvet, men vågar inte ta steget.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.