SM - showmanship?

Sv: SM - showmanship?

Jag tror Showmanship fanns som SM gren (WRAS) 2005 och ev. 2006, men inte 2007. Vet inte hur det blir i år. På Nationals finns Showmanship med.

men va konstigt.. varför ta bort showmanship som SM gren :confused: finns det kanppt några B-klasser så att knappt någon kan kvala? jag tycker att det borde vara SM i VARJE gren iaf...

Håller med dig, jag var jättebesviken att de tagit bort showmanshipen, hade sett fram emot att vara med, men icke :mad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I slutet av juni arrangeras SM-veckan i Västerås för första gången, och det är även första gången distansritt är med som gren i det...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Gunnar
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 319
Senast: Roheryn
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 323
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka