SM - ponny, junior, YR

Haha...det må jag säga var en vild gissning bland juniorerna :DDet blir nog ingen A-final för mig tyvärr, om dock inte ett under händer och hästen lär sig byta under en natt, kan ju alltid hoppas :angel: :DMen dom andra lät trovärdiga, ungefär som jag också gissar :)
Kommer du till SM:et förresten? :)

Jag ska också rida SM. Är så nervös så jag tror att jag ska döö..! :crazy:

Jo, Moa fyllde 10 i år så hon har några år på sig....men det var väl lite tråkigt när det var så nära....Hon hade ett kval på 67% men sedan ville det inte riktigt komma över 62%....

Har också undrat över det - varken Elinore Simberg eller Emelie Brolin är startanmälda :(. Halta hästar kanske?

Mvh Cissi

:D Vild gissning kanske - det är det nog i flera fall :D

Men ni har många kvaliteter - det är ju just bara det där med bytena. Och, vem vet om det vill sig nu? Har för mig att det funkar på träning? :D

Vi kommer dit på söndagen, både sambon och jag :D Ska bli jättekul! :D :banana: :D

Mvh Cissi

Hoppas att det går bra! :D Vad har du för häst? Fast jag antar att du redan åkt till tävlingarna, det börjar ju imorgon! :banana: :D :banana:

Mvh Cissi

Oj, vilken otur! :crazy: - det var verkligen nära. Trodde att hon skulle komma med, hon är duktig! :D

Mvh Cissi

Hon är himla duktig, verkligen otur att hon missade det andra kvalet... 67 % är ju kanon! :D
Men hon har ju tiden på sig, först ett par år med Sindiman, sen med större ponnyer. Hon rider ju jättebra, svårt att tro att hon bara är 10... Ganska otroligt med alla unga ponnyryttare som rider så jättebra! :D (Man kan inte låta bli att jämföra hur det var tidigt 80-tal, då jag var i yngre tonåren :D).

Mvh Cissi

Håller absolut med! :D :love:

Sitter just nu och studsar av nyfikenhet, undrar hur det går idag? :D Vill så jättegärna veta! :D
Hoppas att arrangörerna uppdaterar flitigt under dagen! :D Annars ringer jag nog och frågar om en timme eller så... :D

Mvh Cissi

PS. Om nån skulle ha hört nåt - skriv gäääärna ut i tråden! :D :banana: :D DS.

Inga resultat uppe än, har pratat med två kürkunder (juniorer). Dessa låg på placering innan paus, tydligen ligger domarna ganska lågt? :confused:

Inte mycket, men alltid nåt! :D

Nån mer som hört nåt? :D

Mvh Cissi

Åååhh!!! Kan de inte lägga upp resultaten??? Är ju så nyfiken att jag döööö! :D B-nissarna har varit klara toklänge juh!

Vill veta, vill veta, vill veta! :bump: :bump: :bump:

Gucci och Salvador Dali - dom var dock inte i topp... Vet inte vem som ledde?

Mvh Cissi

Samma här!!!! Försökte t o m maila webmaster för att fråga lite försynt om resultaten var på väg... Men mailadressen funkade inte :crazy:

Vill veta hur det gått! :D

Rumpnissen rider förresten om ungefär en timme - håller tummarna stenhårt för henne! Ilion ska in om ca en halvtimme! Håller tummarna där också! Nosludd har redan ridit, hoppas det gick bra! :D

Mvh Cissi

Tycker det är lite dåligt att man går ut och säger att resultaten ska uppdateras flera gånger per dag när de inte gör det..
Om de inte klarar att göra det själva varför anstället de då inte http://www.equipe.nu elr något likande istället?
Annars så får de väl låta bli och säga att resultaten kommer att läggas ut efter varje avslutad klass!

Jo, man hoppas ju att resultaten kommer snart... Alla klasser utom YR är väl klara? :D
Hoppas att de kommer upp snart! :D
Prisutdelningen står som kl 17?
Sista start för YR verkar ju vara kl 17? :confused:

Både sambon och jag är ju jättejättejättenyfikna! :D

Mvh Cissi

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat