SM - ponny, junior, YR

tycker åxå verkligen du borde fått vara med på EM!
ska ni rida SM nu? :confused:tycker du har en väldans bra ponny! :rofl: :bump:

Jag rider Malena. Det är mitt första SM så det är jättespännande!!! :bump:

Visste inte att det var du som red "M-O", han är ju så fin!
De ska bli så roligt på SM! :D

till: Knasig,
Jo det är jag!! :D hehe, gillar honom jag med :P haha..
Jo de va ju det, men får väl satsa på hästen nu istället! :banana:

Haha, jag har en kompis som älskar din ponny ;) Har aldrig sett henne men enligt henne är hon underbar! Hoppas det går bra på SMet!!!

Till Nosludd: Vad är det för storhäst du har? Ska du ha kvar Obsession längre eller ska han säljas nu när du blir 17?

Vet jag vem din kompis är?
Rider hon nationellt eller?

hihi, jag tycker oxå hon e helt underbar! :D

vet faktiskt inte om du vet vem hon är ;) rider inte nationellt... ännu! men nästa år förhoppningvis!

till knasig: de e ett sto som är 15 år gammal och som vi har köpt i danmark :cool: precis som holger.. :) från samma ägare åxå så det är ju bra :D hehe..
Hmm.. jag har inte blivit 16 än :) hehe.. men ja ska nog ha honom kvar tills jag är 18 :) vad har du för häst??

*Väntar ivrigt på startlistorna* dom borde komma snart.... fast dom har ju imorgon på sig också!!! :bump: :bump: :bump:

Tack!
Är det du som har Manilla?
Det gick ju bra på NF-mästerskapen!!! :)

Tack!
Willand var en toppenhelg! :D
Såg dig i küren där, såg fint och harmoniskt ut och till musiken.

*knapplån* :D

Nån som vet hur det blir med CCC (Iggi), dom är ju inte med på reservlistan men heller inte i hästförteckningen :confused:? Hoppas att dom kommer med... :)

Hoppas också att startlistorna kommer upp snart... :D

Skrev en tråd på Senior apropå lite trubbel med att åka dit, även om en Buketräff? Kanske vore nåt? :D

Mvh Cissi

nej det ärmin kompis. men det är vi somäger manilla (eller mammas bror), jag rider Montilla och förra året red jag madonna med.

Ingerid kommer förrsten och kollar på SM hon blev jätteglad när jag betättade att ni var kvalade.

hon som fött uppmalena eller ja glenns Mamma.Ni pratademed henne på olsegården på div II finalen förra året. Hon var därt och kollade då.

Nu har startlistorna kommit upp här!

Spännande!

Jag gissar hej vilt på vilka som går till final - vilka jag hoppas på i alla fall... :D

kat B (6 till final?):
Findus, Zeppelin Zack, Mia Matilde, Winston II, Edenhof Hurricane och en till... Vet inte så noga :) Är inte Sindiman med? :confused:

kat C (5 till final?):
Chin-Chin, Favorite Love, Sprite, Paulo Pan, Midnight Dancer?

kat D (13 till final?):
Rainman, Pluto Borka, Julia, Touchwood Winston, Mögelholts Obsession, Lotus II, Azelia, Malena, Brolötens Diva, Parks Tambour, Cherrys Child Cherokee, Midnight Success, Vermont, Ilion, Hagens Sally, Cherie, blev visst 16 :o

Juniorer (12 till final?):
Etik, Lancere, Hooch, Lordfield, Caius, Salvador Dali, Gucci, Viol, Zoran,Chianti, Ravell, Nobless

YR (5 till final?):
Fabioso, Bernice, Mirjam, Trolé, Lecander

Det var mina gissningar! :D

Mvh Cissi

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka