SM - ponny, junior, YR

Oj då! :eek: Ja det är ju inte lätt att rida sin kür när musiken är i otakt... :crazy:
Du var väl där och tog kort?? Isånafall när kommer dom upp? :banana:

Förstår precis hur du menar :D - inte katten red man så bra när man var i den åldern :rofl: (det gör jag väl inte nu heller, trots att jag är 30+ :o :rofl:).

Mvh Cissi

Nä, det måste ha varit hemskt :crazy:, sen föll ju mycket bort, i vissa fall var det tidvis nästan tyst... Blir ju så fel...

Framförallt sambon reagerade ju, han har ju inte vart ute på så mycket kürtävlingar men varit ute och spelat mycket i ca 20 års tid. Han brukar alltid reagera på ljudet, men nu var det värre än vanligt. Visst, det blåste en del, men det var ju inte bara det.

Fotade väldigt lite :o - tog ca 800 bilder på andra hästar under lördagen så det blev inte mycket på söndagen. Tre ekipage bara (Lancere, Ben Hur och Mirjam). Har massor av andra bilder som ska upp, så det dröjer lite.

Mvh Cissi

Japp, det var den största, har ju tävlat mkt nationellt detta året iofs med placeringar i de flesta starter.. Men även om man försöker intala sig själva att SMet är precis lika dant som de andra tävlingarna så blir man jätte nervös...Går jätte bra på framridningen när tränaren är med.. men sedan händer något inne på banan :crazy:
Jadå, jag ska tävla honom tre år till, är 15 i år.

jo, jag hörde att det var många som var missnöjda med högtalarna.. hörde också det när jag red bredvid.

Lancere är super fin! stog dessutom bredvid dom i stallet :p
Kommer nog att bli jätte bra sedan!

Hörde att någon ryttare fick typ rap eller rock eller något sådant som musik i kvalet?? När alla andra hade lugn klassisk... Var det så?

haha, jag red till DJ Ötzi - dady DJ :crazy: men det är så pass lågt när det inte är kür så man tänker inte på det. Är så koncentrerad under programmet så ja la inte märke till det förrän jag såg videon..hehe

OK :D
För den jag hörde om sa att h*n hade fått musiken på högsta nivå så hästen hade blivet jätte rädd???

Nu är iaf de få bilder jag tog (på Ben Hur, Lancere och Mirjam) uppladdade! :D

Mvh Cissi

stämmer bra, det var en B-ponny som blev jättestörd av musiken som de satte på på högsta volym precis när hon red... hästen blev så rädd att den höll på och hoppa ut från banan :crazy:

vet att de lämnade in en protest som inte gick igenom...

Nej, tyvärr blev det bara en bild på honom... Tog några till, men de blev jag inte nöjd med så de slängde jag... :crazy: Jag stod lite dumt till, så det var liksom inte läge att ta så många... Trevlig häst! :D

Mvh Cissi

ja jusste, det är iofs sant! min häst blev rädd under küren men då kan man ju inte klaga på arrangörerna, ryttarna bestämde ju själva hur de ville ha. synd bara att B-finalen gick bredvid.. lite orättvist att inte D ponnyerna fick rida inne som de andra.. men men..!

Ja, Emilie kommer verkligen bli ngt bland stora hästar oxå! hon har ju en finfin unghäst oxå! men Laban e så vacker! :love:

såg på din hemsida att du hade varit hoss Kicki Linell, det var därifrån jag köpte Cracker Jack :) träffar du dem någon mer gång så hälsa från Johanna Due-Boje

Sv: SM - ponny, junior, YR

heej.. d e jag som köpt silver
*stolt* vi bor i schweiz :D hehe...

hej! vi träffades i hästahagen i våras.. jag rider c-ponnyn Midnight Dancer.. går dte bra med silver??

hej! jag bara undrar såg nu att du hade tagit många bilder på sm.. jag undrar bara om du tog några på Midnight Dancer??

Nej, tyvärr! Det blev inte så många bilder på SM... Har nog bara prisutdelningsbilder från Hästhagen på Midnight Dancer tror jag...

Mvh Cissi

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka