SM - ponny, junior, YR

Sv: SM - ponny, junior, YR

jaha! ok joo d går väl bra.. går bara bättre å bättre. :D tävlade i torsdas.. å kom 5a! *glad* sj da? hur går d för dej?

Sv: Re: SM - ponny, junior, YR

men Edenhof Hurricane har ju flyttat till USA , han kanske kommer tbx till SM?

Tråden är jättegammal - uppgifterna i början av tråden gällde 2004! :)

Mvh Cissi

haha iofs är väl tråden ett år gammalt, men jag fick ju rätt så ;)
kan tillägga att Hurricane tävlade på Botkyrka i helgen, har dock inte sett några resultat än tyvärr!

Är det inte så att Edenhof Hurricane är såld till USA? Till en svensk tjej som flyttar tillbaka till Sverige om ett år.

som sagt, han tävlade i helgen med ny ägare antar jag, en liten grabb. antar i sådana fall att det är han som flyttar m. familj till USA o kommer tillbaka om ett år :p

Jo, men han har inte åkt än, utan skulle tävlas några tävlingar till. Vet inte om Botkyrka var den sista? Men han är såld.

Oki, då kanske jag missuppfattade det...men jag trodde att det var en tjej som köpt honom?

jag vet inte hurvida grabbens familj har köpt honom eller om han bara rider ponnyn för om jag inte missminner mig så är grabben ca 12-13 år. fast jag kan ha jättefel. trodde han redan hade en c-ponny dessutom...
men iaf, grabben tävlade i helgen o det kanske var den sista i sverige, för det här året iaf. väntar spänt på resultaten =)
var massa fina ponnier som hamnat häromkring faktiskt så det var lite nya ansikten i startlista :)

Var du och såg på Dinofino och de andra i helgen? :)

Mycket vet jag men inte det ;) Antagligen väldigt mycket pengar iaf med de meriterna.

Till er andra: Enligt Ridsport så är det en 9-årig tjej som är ny ägare till EH, jag orkar inte gå och leta upp tidningen, men där stod även namnet på henne.

caroline; näe jag hann inte var på hoppetävlingar hela dan :(

då kanske grabben som var med i startlistan bara tävlade ponnyn åt dem? för jag vet att han har ett pojknamn :p

Welshponny-fan som jag är så..:
Kat. B - Mia Mathilde
Kat. C - Favorite Love/ Lotus II (även fast han är Connemara :p)
Kat. D - Har ingen koll på dem..

Elin

Smart jag är så skriver jag ju såklart fel, men jag hade för mig att Lotus va en C-ponny ;) Aja, här kommer den Riktiga listan:

Kat. B - Mia Mathilde/Sorken (minns inte vad han heter på riktigt)
Kat. C - Favorite Love
Kat. D - Lotus II/Julia

Ska han? Varför då? Han är kanonfin!
Elin

Verkar som att Många här är värsta SM-proffsen. Kan inte alla som red SM skriva sitt namn, hästens namn + placering?
Elin

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka