SM på Okna

G

Gilly

*lite spinoff på förra tråden*

Hur har det gått för er? Tävlat? Köpt? Sett?

Fotat? Filmat? VISA! :)

Gilly

Sv: SM på Okna

Hejj, sitter i bussen nu och snart ska vårat gäng starta sista klassen, min tränare är klar med allt nu vilket resulterade i SM guld i Reining och 7a i pleasure, pleasure är ju inte riktigt hennes grej och hon var riktigt trött efter en tuff dag.

Sen har jag inte så stor koll på vilka andra som är från buke så ;D

Jag har köpt lite jeans och sånna nödvändigheter. Så så fort trailen är avgjord så påbörjar vi den 120mil långa resan hem mot PITEÅ! :D

/ hälsningar från den blå/gula bussen på okna

Tjejen och hennes Dynamit tog ett silver i Barrell Race, så jag är ju världens stoltaste pojkvän just nu! :)

För mig var det första gången på en hästtävling, så det var mycket nytt och spännande, även om jag mest koncentrerade mig på att underlätta för flickvännen, som redan var trött och frusen efter två nätter i ett kallt tält när jag anlände på lördagen.

Försökte även få tag på en hatt som passade mig, men det var ju bara att glömma. Fanns bara två modeller jag kunde tänka mig, och då fanns det bara två-tre storlekar för stort. :(

Tog ett par hundra bilder också, ska sortera ut de som duger. Slänger upp ett galleri i den här tråden under veckan, när jag fått upp det.

Har lite bilder på G, sitter & fixar men har album på G om intresse finns :D....Shoppat lite så klart men bara CM men ack så välbehövligt till mina 2 svarta frieser troll !!

Tack alla om kommit fram & snackat UR trevligt att träffa er hoppas det blir fler gånger :banana:!!!!!!

Har just kommit hem igen efter en lååång helg. Kom femma i kvalet i plesuren o nia enligt domaren som jag pratade med efteråt. Nu ska min röda hatt få ligga på hyllan ett tag så ska vi ladda till nästa år. Jag är iaf helnöjd. Bilder kommer i min blogg i veckan.
/ Christina med paljetterna

Ja, Erika plockade då tre guld som jag såg!!!
Placerade sig gjorde flera, har dock ingen koll på hur mänga...

Jag var där igår och tittade. Shoppade inget men väl dregglande i alla stånd...

min kamera är lite knäpp. Men jag ska se om jag kan trolla fram nån bild eller filmsnutt.

Tjejen och hennes Dynamit tog ett silver i Barrell Race, så jag är ju världens stoltaste pojkvän just nu! :)

Nämen det måste ju vara er vi satt med på ryttarfesten då ju, jag och Texaz :) Grattis igen till medaljen och grattis till första tävlingen, hoppas det blir fler för dig att hänga med på :)

Friesian: Jättekul att träffa dig med, hoppas det blir fler gånger :)

Jag har en hel del bilder i min kamera, men då min blixt inte ritkigt är av toppklass så får jag väl se vad som går att göra av dem. Tror att de är rätt mörka och korniga. Jag har en del från framridningen i alla fall så nåt ska nog komma. Det dröjer dock ett par dagar då jag inte kameran inte är kompatiblel med Vista utan jag måste starta upp den sega stationära datorn och sedan föra över dem till laptopen.

Tack alla för en underbar helg, jag och mina hundar slocknade som små ljus i gårkväll och kroppen är stel som bara den i dag - men motivationen är på topp, nu jäklar ska jag med börja rida ordentligt :)

Ja just ja, jag fick ju äntligen tag på mitt tunga rep/långlina också :)

Wgistler84: Roligt att det gick bra! Jag och din lilla donna samkörde från Jönköping och hon är en travlig tös. Roligt att träffa dig med :) Du var nog något av det mest nervösa jag sett innan Barrelracet :)

Texaz: Kul att träffa dig igen !

Lewellyn: Roligt att träffa dig för första gången!

Jag hade en mycket arbetsam, men förbaskat rolig helg på en kul och mycket välarrangerad tävling.

Jag kom hem för 1 timma sedan..............

/Mike - sketanes trött å glad :)

var jag så osynlig hela helgen? :O

jag troooor att jag såg lewllan iaf ;)

Wgistler84: Roligt att det gick bra! Jag och din lilla donna samkörde från Jönköping och hon är en travlig tös. Roligt att träffa dig med :) Du var nog något av det mest nervösa jag sett innan Barrelracet :)

Texaz: Kul att träffa dig igen !

Lewellyn: Roligt att träffa dig för första gången!

Jag hade en mycket arbetsam, men förbaskat rolig helg på en kul och mycket välarrangerad tävling.

Jag kom hem för 1 timma sedan..............

/Mike - sketanes trött å glad :)

ja detsamma!! stor eloge till er som redde ut hela tävlingen så bra trots alla brunna ledningar och liknande! :bump:

var jag så osynlig hela helgen? :O

jag troooor att jag såg lewllan iaf ;)

jamen vänta nu, jag satt ju brevid er pitebor i reiningfinalen så det stämmer nog det... :) hälsa honom stort grattis och att han har en förbannat snygg häst, har dreglat över den hela helgen :P Alltid likte extra kul när folk hemifrån vinner!! (jag är född och uppvuxen i kalix, har pappa i pite :P)

haha oherregud tror aldrig att jag har varit så nervös som då, mina knän skakade och jag visste inte vart jag skulle ta vägen..
Serena är snygg som stryk men kan vara en riktig subba, haha hon är showsmart utan dess like och en kompliserad häst på tävling så det var toppenkul att hon visade sin bästa sida!!! :D

ååh jag drägglade över dina cockrar (A)

Men... Hade Lewellyn cockrar med sig? På lördagen?

Vi gick med ett STORT fång med hundar på lördagen, de flesta whippetar men också några terriers och en dp.. Vi var väl rätt iögonfallande, kanske nån som lade märke till oss?:)

Gilly

haha jaa om jag tänker på rätt person så hade hon två cockrar med sig ;D
wihoo er såg jag också eller ja hundarna iaf :D var mitt uppe i all lycka över guldet men hundarna gick inte att missa ;)

Här kommer lite kort. Tyvärr är de suddiga och en del är mörka. Kameran gillade inte ljuset utifrån verkade det som :(

Jag kommer inte heller ihåg vem som är vem, men se själva om ni känner igen nån.

westernsm08026-1.jpg

westernsm08001.jpg

westernsm08006.jpg

westernsm08025.jpg

Men... Hade Lewellyn cockrar med sig? På lördagen?

Vi gick med ett STORT fång med hundar på lördagen, de flesta whippetar men också några terriers och en dp.. Vi var väl rätt iögonfallande, kanske nån som lade märke till oss?:)

Gilly

jajjemänn, mina två cockrar var med hela helgen och skötte sig strålande på sin första tävlingshelg bland alla hästar och boende i tält och hela faderullan :)

Gilly ja jag såg er minsann ett par gånger om tror jag :)

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
674
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 489
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 668
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)