J

josse

Ngn som ska dit ? Tips om boende, tälta på plats är det oK, finns ngn camping eller ngt i närheten?

det finns gott om plats för ett tält vid banan.
det som är svårt är parkeringsplatser då det i nuläget inte finns någon, man får parkera lite hursomhelst. men det kanske ordnar sig till sm.
banan ligger inte långt från havet så vill man åka ca 30 min
så kan man campa på någon campingplats, lilleby tex.

Ja, du kan tälta på plats eller hyra ngn liten stuga i närheten. Det finns mkt sådant inne i Göteborg.
Självklart kommer parkering finnas där på SM, det är därför det ser ut som det gör nu!
Själv tar det ungefär en kvart dit hemifrån mig. Underbart!

/Niggi

-----------

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

när är det SM???
och var är det?
tacksam för svar!

jag ska dit o tävla, men både jag o hästen ska bo hemma, praktiskt och bra! :idea:

Vad roligt :D

Vilka/Vilken gren skall du ställa upp i?

LYCKA TILL!

/Niggi

-----------

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

Liknande trådar

Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
948
Senast: Zpunk
·
Fritid Vi tänkte besöka Gotland (på försäsongen) i sommar med vår 4-åring. Vår första gång där! Tips på vad vi inte får missa och plats som är...
Svar
1
· Visningar
305
Senast: Karfitsa
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat