Sv: Sm -06

Jag VILL verkligen dit och kolla men jag har ingen aning om hur jag
ska kunna ta mig dit :p
Måste antagligen åka buss då och jag har ingen aning om hur det ska gå till, måste då antagligen åka till Sundsvall och byta till Härnösand och sen ta mig till Wången på nåt sätt.
Komplicerat...:crazy:

*kl*
Ni som ska på SM, vart ska ni bo?
Har ni fått rum på Wången?
hört att rummen började hyras ut vid norrländska förra året. .

Jag ska övertala pappa att hyra en husbil o sen ta släpet bakom xD Haha vi får se om det går ;)

Jag kan tyvärr inte åka eftersom jag inte har pengar eller tid. Men det blir nog SM nästa år som jag åker och tittar.:smirk: ;)

*kl*

Det skulle verkligen vara skitkul att åka dit och titta :)
Men tyvärr lär jag inte få med mamma och pappa ända dit.. :crazy:

Svíþjóð skrev:
*kl*
Ni som ska på SM, vart ska ni bo?
Har ni fått rum på Wången?
hört att rummen började hyras ut vid norrländska förra året. .

Rum på Wången tog nog slut för ett bra tag sen - vill man bo på plats är det nog tält eller husvagn som gäller. Vi ska bo på något vandrarhem i Järpen, ligger c:a 3 mil från själva wången. =)

Allt för långt borta.. satsar på att åka till NM istället, lite roligare då det kommer fler bra ryttare från andra länder!

Knapprån!

Hej! Skulle det inte vara kul om alla som ska vara med på SM skriver sitt namn och grenar ? Så vet vi som kollar vem som är vem ?
Det röstar jag för :)

Ha de!

inte helt fel.
dock ska jag inte tävla, så det var inget för mig.

Ni som ska till Wången, hur långt reser ni/hur lång tid tar det och vilken dag kommer ni upp/ner?

Vi åker från Uppsala (Bärby) och jag hörde att det skulle ta typ 9 timmar... kommer på måndagen :)

Filippan skrev:
Vi åker från Uppsala (Bärby) och jag hörde att det skulle ta typ 9 timmar... kommer på måndagen :)

Och min häst ska åka i samma buss som Filippas men vi har dessutom en och en halv timme TILL bärby. Skönt dock att komma upp på måndagen så hästen får tid att återhämta sig.

Ja, vi har ju också en bit till Bärby. Men som tur är så åker vi ju dit några dagar innan också :)
Verkligen bra att de får komma upp dit redan på måndagen! Och det är nog skönt för dom att åka hästbussen också istället för vanlig transport.

yew98fq skrev:
Skönt dock att komma upp på måndagen så hästen får tid att återhämta sig.
Jo, när man åker så långt är det ju ett måste. .

btw, vad är det för buss?(alltså inte bussmodell utan, ja ni fattar, förhoppningsvis :angel: )

Åker dit på måndag med Filippan å Marlene (min kusin). Det tar runt 9-10 timmar för oss eftersom vi åker bakom hästbussen. :)

jag ska dit med min kompis.... Hoppas på att se några Pudds!!;)

yew98fq skrev:

Vad heter din häst då, och vad ska du vara med i? Man måste ju som fråga så man kan sitta och kika på att duktiga bukefalister när man själv inte kvalade in :idea: hehe

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-veckan sommaren 2024 avgörs i Västerås, där SM-guld i 28 olika sporter ska delas ut. 12.30 – 13.30 Working (equitation?) men inget...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka