Sv: Sm -06

Det kan nog vara ganska smart ;D
Glöm inte regnställ på cykelfärden

Nightrider skrev:
Sorry, jag har skrivit fel. Vi var med på Norrländska 2003 och 2004. Det har gått bra, men poängen är inget att skryta med ;) . 2003 red vi C-klass och vann T1 och kom 2:a i V1. 2004 blev vi oplacerade i T2 B och vann V1 C.

Okej, men det är ju jätte bra placeringar :)

soft mee islandshästar skrev:
klart man ska åka o kolla:d o heja på sina favorit ryttare o hästar...ett annnat problem e väll att ta sig ditt....haha får väl cykla bara drygt 80 mil:angel: får väll börja imorn..

//loddie den galne

Vilka är dina favorit ryttare/hästar då?

:d

deet veet jaag :angel: nananana !! :D

åh... hade jättegärnat vilja åka dit :( men somsagt det är NM år och då får man prioritera, tyvärr :cry: får ta igen på NM allt jag missat på SM då:D .

pia88 skrev:
deet veet jaag :angel: nananana !! :D

åh... hade jättegärnat vilja åka dit :( men somsagt det är NM år och då får man prioritera, tyvärr :cry: får ta igen på NM allt jag missat på SM då:D .
AHW.
jag vill också till NM.
Får se hur det blir. FuktionärFunktionär :D:D
Kanske.
SM kommer bli grymt.

Nu när det börjar närma sig ( :angel: ), vilka ska dit?

Vilka andra här har kvalat?
Jag ska dit och titta :D

ska också dit och kolla :), kommer bli jättekul. Det är så smart att Dille Gård har öppet hus för alla intagna på nån av sm dagarna så därför gick hela familjen med på att åka. :D

Det får nog bli en buketräff på SM tror jag :)

Jag ska ju vara där i en vecka... hade varit roligt att träffa ngn annan än mamma ;)

Jag och mamma har funderat på att åka dit lite fram och tillbaka, men egentligen så har vi inte bestämt något. Det skulle vara kul att åka till Wången! Jag har aldrig varit där, det sägs att det ska vara väldigt fint.
Förvånar heller inte om Gummi Einarsson ska vara med, jag har ridit kurs för honom ett par gånger.:) :smirk: :angel:

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-veckan sommaren 2024 avgörs i Västerås, där SM-guld i 28 olika sporter ska delas ut. 12.30 – 13.30 Working (equitation?) men inget...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka