Jag tycker att det här är den bästa partiledardebatten hittills i år
http://www.svtplay.se/video/2294277/folkets-framsta-foretradare/valspecial
http://www.svtplay.se/video/2294277/folkets-framsta-foretradare/valspecial
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk bara på att blankt är helt utan effekt. Det är lika mycket en röst på SvP och SD som på något annat parti. Bättre att utnyttja sin demokratiska makt till att motrösta om man inte kan hitta ett parti att rösta för.
För nog finns det massor av skillnader mellan alternativen allt.
Tänk bara på att blankt är helt utan effekt. Det är lika mycket en röst på SvP och SD som på något annat parti. Bättre att utnyttja sin demokratiska makt till att motrösta om man inte kan hitta ett parti att rösta för.
För nog finns det massor av skillnader mellan alternativen allt.
Jag har aldrig känt mig så förvirrad någonsin inför ett val. Jag får nog helt enkelt rösta blankt för inget av partierna tilltalar mig. Hade två som jag kände kanske, men nu efter diverse grodor och beteende så känner jag bara "NEJ TACK".
Jag kommer att rösta helt ideologiskt i det här valet. Jag gillar t ex inte alls partiledaren i partiet jag röstar på och därför kryssar jag en annan person och hoppas på partiledarbyte inom en snar framtid men det är ideologin och grundtanken bakom det partiet som jag instämmer mest med.
Jag anser att strandskyddet ska få finnas kvar, under den enkla förutsättningen att staten gör rätt för sig och ersätter markägarna för att man lade beslag på stränderna.Annie Lööf vill ta bort strandskyddet och bygga villor
Hur kan någon ens komma på tanken att det är en bra ide ? ! ?
Det ÄR en god idé - om man tittar på hur strandskyddet är utformat just nu!Annie Lööf vill ta bort strandskyddet och bygga villor
Hur kan någon ens komma på tanken att det är en bra ide ? ! ?
Det är bara vad du tror.Verkligen en förlust för sossarna att Anna Lindh dog
Nja hon var väl en engagerad realpolitiker i G Perssons anda...Det är bara vad du tror.
Hennes dumheter har tystats ner.
det är bättre att rösta antingen M eller SaP beroende på vilket block man vill ha i regeringsposition. Och ett starkt MP innebär att SaP får stora svårigheter att ta nödvändiga beslut inom regeringen.Det som jag hoppas på är att vilket annat parti som helst utom SD blir det 3dje största.
Så ni som vill motrösta - rösta på Miljöpartiet så att de blir 3dje största i stället.
Hon hade farliga utrikespolitiska saker för sig.Nja hon var väl en engagerad realpolitiker i G Perssons anda...
Men vi vill inte ha SD till att representera Sverige på det sätt som det 3dje största partiet skall göra.det är bättre att rösta antingen M eller SaP beroende på vilket block man vill ha i regeringsposition. Och ett starkt MP innebär att SaP får stora svårigheter att ta nödvändiga beslut inom regeringen.
De utrikespolitiska saker hon hade "för" sig var regeringens. Att man sedan dumpade skiten i knät på "liket" visar väl moralen i regeringen , den dåvarande....Hon hade farliga utrikespolitiska saker för sig.
Farliga på många sätt och farliga för Sverige.
Mest för att hon hade noll koll.
Anna Lind var en framgångsknarkande politikerbroiler utan egen arbetslivserfarenhet.
Ingen verklighetsförankring alls.
Och ja, jag kände henne personligen.
Jag vill att den posten går till det parti folket väljer. Om där sitter en SD;are, MP;are eller V(pk);re är mig egalt.Men vi vill inte ha SD till att representera Sverige på det sätt som det 3dje största partiet skall göra.
Verkligen inte.
2dra vice ordförande t.ex.
Det är DÅLIGT!
"Anna Lind var en framgångsknarkande politikerbroiler utan egen arbetslivserfarenhet."Hon hade farliga utrikespolitiska saker för sig.
Farliga på många sätt och farliga för Sverige.
Mest för att hon hade noll koll.
Anna Lind var en framgångsknarkande politikerbroiler utan egen arbetslivserfarenhet.
Ingen verklighetsförankring alls.
Och ja, jag kände henne personligen.
Njae, hon hade verkligen noll koll på saker och ting.De utrikespolitiska saker hon hade "för" sig var regeringens. Att man sedan dumpade skiten i knät på "liket" visar väl moralen i regeringen , den dåvarande....
Det kan bli dåligt för Sverige.Jag vill att den posten går till det parti folket väljer. Om där sitter en SD;are, MP;are eller V(pk);re är mig egalt.