Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle jag det vara bättre att flytta honom till en dålig lösdrift? Förstår verkligen inte vitsen med det. Visst vill jag att han ska få det bästa, men måste nog säga att jag är för egoistisk för att sälja honom pga det, innan jag provat alla andra möjligheter.
Inte till en dålig lösdrift, men kanske till en mindre bra. Beroende på vad du menar med mindre bra.Varför skulle jag det vara bättre att flytta honom till en dålig lösdrift? Förstår verkligen inte vitsen med det. Visst vill jag att han ska få det bästa, men måste nog säga att jag är för egoistisk för att sälja honom pga det, innan jag provat alla andra möjligheter.
Svaret var nog riktat till mig?
Inte till en dålig lösdrift, men kanske till en mindre bra. Beroende på vad du menar med mindre bra.
Varför en lösdrift vore det bästa för hästen, är väl ganska uppenbart?
Din egoism går före hästens mentala välbefinnande, är det så man ska förstå din inställning?
LIA
Eftersom du säger dig inte förstå mitt svar, så ska jag förklara för dig.Jag kan inte förstå ditt resonemang och inte heller din attityd. Man är absolut inte egoistisk om man försöker hitta lösningar som passar både häst och människa. OM nu Ts skulle sälja hästen, vad är det som säger att han får det bättre? Vad är det som säger att han kommer förbli hos den nya ägaren och alltid gå på lösdrift?
Jag kan ju bara säga att en enl dig - sk mindre bra lösdrift inte är ett alternativ till stall i mina ögon. En lösdrift ska vara BRA andra alternativ som mindre bra finns inte om man ska se till hästars välmående.
Till Ts: Hoppas det löser sig. Jag har ingen erfarenhet utav vävare utan ville bara kommentera egoism inlägget