Sluta med p-piller!

Sv: Sluta med p-piller!

Tog 1 år innan första mensen kom
Sen försökte vi i dryga 2 år till
Blev ingen bebis alls

Gjorde slut, börja med p-piller igen
Träffade en ny kille och blev gravid efter 2 månader trots p-piller;)
 
Sv: Sluta med p-piller!

ca 5 månader menfick missfall efter ca 6v,sen tog det ca 4 månader efter missfallet tills jag blev gravid igen....
 
Sv: Sluta med p-piller!

3 månader ungefär.
Hade ätit ppiller i ca 19 år före jag slutade och blev gravid. Det gick snabbt med andra ord.
 
Sv: Sluta med p-piller!

fem månader...känndes som fem år, hih;)
 
Sv: Sluta med p-piller!

En månad (hann med en mens efter jag hade slutat, sen sköt min man skarpt direkt):D
 
Sv: Sluta med p-piller!

fick inte någon mens :love:
Blev gravid på en gång.
 
Sv: Sluta med p-piller!

Jag blev gravid direkt båda gångerna.
 
Sv: Sluta med p-piller!

Jag slutade med pillren i oktober i fjol och blev gravid i början av december... Hade innan dess ätit p-piller i drygt 14 år.

/Camilla
 

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Fibusen
·
Småbarn Sonen äter inte så mycket mat. Vid frukost, lunch och middag sitter vi till bords och han får smaka på allting som vi har på tallriken...
2
Svar
20
· Visningar
1 437
Senast: amsway
·
Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
974
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 772
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp