Sluta amma! Hjälp!?

Sv: Sluta amma! Hjälp!?

Tack för din stöttning Pallas!

Det som fungerar bäst för mig att äta är tiparol, vilket ju är lite väl illa att amma med. Kanske kan ett alternativ vara att äta voltaren eller panocod som är "en klass bättre"... Då har jag mer ont men överlever iaf dagen...

voltaren var ok att ta och amma när jag hade gallsten när E var hyfsat liten... sen att min mage pajjade av dem är ju en helt annan historia :crazy:

har du något hormon-pmedel förresten - jag fick nämligen tillbaka min foglossning nästan ett år efter förlossningen när jag provade minipiller - jag var helt handikappad - kunde inte gå eller bära E...
 
Senast ändrad:
Sv: Sluta amma! Hjälp!?

Havreflinga: Det är mkt möjligt, och troligt, att det är så som du säger. Jag vill ju inte sluta amma! :crazy:

emma74: använder inga hormonbaserade preventivmedel alls, så det är tyvärr inte en möjlig orsak. (annars hade det ju varit lätt avhjälpt...)

Det har gått lite bättre några dagar nu, jag knaprar voltaren "som en liten blå" vilket har lättat upp betydligt vad gäller mitt onda. Jag hanterar ju gnället bättre när jag inte har lika ont, så de sista dagarna har vi bara ammat på morgonen innan vi gått upp.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 562
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 594
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 417
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 039
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp