Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
lägger tråden här o hoppas att den hamna rätt jag letar febrilt efter ett finmaskigt hönät passande på rundbalar. nån som vet vart man får tag på dom?? o då gärna ett som inte kostar 2000 :-
det måste ju finnas mer än en återförsäljare tycker man??? har en überbrutal hingst som har sönder det mesta så jag vill inte lägga 2000:- på ett nät han garanterat har sönder.. ingen mer som har nåt bra tips?
Jag har inte kollat nu senast men förra året letade jag och de stora packnäten kostade i alla fall mindre, mellan 150 och 200 tror jag. En kompis hittade sådana packnät på biltema också men där har jag faktiskt inte sett några hos oss...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.