slowfeeding

icca78

Trådstartare
lägger tråden här o hoppas att den hamna rätt :) jag letar febrilt efter ett finmaskigt hönät passande på rundbalar. nån som vet vart man får tag på dom?? o då gärna ett som inte kostar 2000 :- :bump::bump:

Sv: slowfeeding

det måste ju finnas mer än en återförsäljare tycker man??? har en überbrutal hingst som har sönder det mesta så jag vill inte lägga 2000:- på ett nät han garanterat har sönder.. ingen mer som har nåt bra tips?

Last5nät från ClasOhlson etc i nylon, småmaskigt och samma funktion, men heter inte "slowfeeding" och därav billigare ;)

Jag har inte kollat nu senast men förra året letade jag och de stora packnäten kostade i alla fall mindre, mellan 150 och 200 tror jag. En kompis hittade sådana packnät på biltema också men där har jag faktiskt inte sett några hos oss...

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 953
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 131
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 429
Senast: Görel
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
998
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?