Slow feeder nät till rundbalar

cikoria

Trådstartare
Såg att Börjes har ett i sin nya katalog har ett för 349 kr är det någon som köpt ett, kollar lite runt på nätet och vill i första hand ha ett så inte hästarna drar runt allt hö. På ett ställe har vi en stor höhäck och på andra har jag en höring i plast, tror jag måste fixa så nätet sitter fast i ringen ?

Min kompis har ett från börjes och det är väldigt litet i storlek. Det når precis runt balarna men slutar typ 1 dm ovanför marken. Vi har normalstora? balar. Men fixar du så att nätet sitter fast i balringen fungerar det ju.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 715
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 301
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 906
Senast: cassiopeja
·
Foder & Strö Det finns ju en del olika hönät till storbal hö/hösilage. Vilka är bättre eller sämre? Både gällande kvalitet och hur ni upplever att...
Svar
16
· Visningar
12 332
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix