Slidkatarr?

Aliide

Trådstartare
Min lilla tjej har till och från haft snuskiga flytningar (grönaktiga). Enligt veterinären så är det ingen fara och detta kan vara vanligt för tikar innan deras första löp. Min lilla tjej har nog ingen aning om att hon ens har ett kön att rengöra..

Kör med lite dofilusfil på till och från, men finns det några andra knep? Hon har inte ont av detta eller verkar besvärad på något sätt.

/Jenny - med snuskhund :D

Sv: Slidkatarr?

Så hade min tjej också som bebis. Försvann helt etterpå första löpet. Vi smorde in med lite naturell youghurt då och då för att mildra lite, men tyckte inte att det hjälpte nämnvärt.
Så det är bara att vänta ut det tror jag, trots att det är lite äckligt ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 024
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 862
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 552
Senast: Fibusen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 727
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka