Slickepott?

gul_zebra

Trådstartare
Jag tror Grogg och pappa Sivert är i stort behov av en slickepott. Se själva:

dsc01709_orig_SE.jpg

dsc01710_orig_SE.jpg

dsc01761_orig_SE.jpg

dsc01750_orig_SE.jpg

dsc01751_orig_SE.jpg

Och Gudrun ska bli tassmodell, och ansiktet får absolut inte synas:
dsc01839_orig_SE.jpg

dsc01677_orig_SE.jpg

Och så var det enormt synd om grannens vovvar som inte fick leka med mina sötnosar:
dsc01755_orig_SE.jpg

dsc01756_orig_SE.jpg

:D

Sv: Slickepott?

Vet du int att det är förbjudet att vissa sådana sötisar :smirk:

[Har ett toksött kort på en av mina tamråttor som åt glass tillsammans med min son...tyvärr inte digitalt, men poblicerat i #Tamråttan" för några år sen... :banana:

Mulles_matte skrev:
men guuud! :love:
snart får du ett par till slickepotter :D
men vet fortfarande inte riktigt när

Nä FYYYRA slickepottar. Jag får mina två achatina fulica om några dar också, de kommer skickas imorrn :)
Men gosh, jag blir otålig ju :p :D

gul_zebra skrev:
Nä FYYYRA slickepottar. Jag får mina två achatina fulica om några dar också, de kommer skickas imorrn :)
Men gosh, jag blir otålig ju :p :D
me jag vill juh oxå ha fler sötisar jag viiiiiiiiiiiill

Mulles_matte skrev:
haha... e väl inte så farligt me bara 4??? tänk på mej som har 18... :crazy:

Nänä, ju fler desto bättre! :D Så när de har kommit så är vi 15 pers som bor i mitt minimala rum då. Ehum :angel: :D

usch... dom där snäckorna gör verkligen skäl för sina namn,... achatina Fulica :D Ja pojkarna... dom kommer... men när e ju frågan

:crazy:

Mulles_matte skrev:
usch... dom där snäckorna gör verkligen skäl för sina namn,... achatina Fulica :D Ja pojkarna... dom kommer... men när e ju frågan

:crazy:

Näru! De kom imorse, skitsnygga ju! :love: Så nu har jag knäppt massa massa kort :D
Jorå, men innan de blir 100 år lär det ju bli iaf :angel: :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 583
Senast: hollypolly
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 858
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 276
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar