Slickepott

_busster_

Trådstartare
Hej. jag var hos en bekants bekant och lagade mat förra veckan. då hade hon en slickepott som hade en svart gummiskrapa och ett genomskinligt skaft. hon sa att hon köpt den på IKEA, men hittade den inte där och dom säger att dom inte haft någon sådan.:confused: nu undrar jag om någon här på buke kanske har en likadan och kan säga vart ni köpt den. blev helt frälst vid den, den va så snygg.

tack på förhand //_busster_

Sv: Slickepott

De SKA ha sådana, tydligen! Åtminstone nåt liknande. Fast den ser inte genomskinlig ut...

0097165_PE237326_S3.JPG

Annars har de väldigt färgglada och fina på den här sidan.

slickep_turk_1.jpg
slickep_green_1.jpg

Det finns alldeles för mycket roligt på nätet... *shoppingsugen*

Poxz: Det är ingen av dom på bilderna heller tyvärr. jag vet inte hur myk jag sökt på nätet, men hittar den inte.

Nera: Har du köpt den jag beskriver, eller den som bilderna visar?

okej, men då kan de nog vara den. har du bild?:D va det länge sedan du köpte den där?

Neeej har ju inte det och givetvis hittar jag den inte i lådan nu heller så jag kan fota... Hmm vad kan det vara två år sen?

*delvis kl*

IKEA byter ju ut sina kollektioner hela tiden, så man ska vara riiiktigt säker på att inte få tag i det man vill ha sen utan vara tvungen att köpa t.ex. ett helt lass nytt porslin. Det är väl bara Billy de inte vågar ta bort, fast de har slutat tillverka 60-hyllorna och har 80 och 40 istället... jättepuckat! *muttrar*

/Poxz - som naturligtvis hade behövt 60-hyllplan

Den har utgått... iaf när jag senast jobbade på ikea i nov så var den på g att utgå..

köp 80-hyllplan och kapa av 20cm då? det är ju inga konstigheter.

hahah de trodde jag också hon gjorde:D men den finns nog inte där heller. :( annars hade jag köpt den. :D Nera du ska inte sälja din:D:D?

Finns en sån du beskriver på Fabriksbutiken (finns dom hos er också, eller bara här?) den har genomskinligt rundat skaft iaf.

*delvis kl*

IKEA byter ju ut sina kollektioner hela tiden, så man ska vara riiiktigt säker på att inte få tag i det man vill ha sen utan vara tvungen att köpa t.ex. ett helt lass nytt porslin. Det är väl bara Billy de inte vågar ta bort, fast de har slutat tillverka 60-hyllorna och har 80 och 40 istället... jättepuckat! *muttrar*

80 hyllplan och en såg fungerar fint :angel::angel:

ååå det är verkligen den:D tyvärr så finns inte den butiken nära mig. bor i Värnamo :( ska kolla om man kan köpa den vis hemsidan:D

*delvis kl*

Har du kollat på www.Billyandfriends.se då? Där ligger massa billy bokhyllor till salu, även om du får en köpa en hel bokhylla så kanske det blir billigare och enklare, nån borde ju vara i 60 cm, annars dyker det väl säkert upp nån förr eller senare. Då har du ju massa reservhyllplan också.:idea:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 090
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 543
Senast: sorbifolia
·
Relationer Hej! Jag har varit tillsammans med min pojkvän i 5 år, jag är 20 år och han 23, jag älskar honom och han mig. Men ända sen i somras så...
2
Svar
29
· Visningar
2 025
Senast: Rialavargen
·
Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 890
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar