Sv: Slasktråd för Rollkuren
Underbar häst säger jag , och skrattar lite ang medaljerna - det var kul
Brille : är du moderator här ? Är det du som talar för vad tråden diskuterar ? Sluta med dina fula indirekta aggressioner , det blir så himla tröttsamt och då kan du hellre adressera folk direkt än att gömma dig bakom allmänna inlägg och aldrig svara specifika personer !
Miedo förstår jag öht inte varför du försöker använda som ett slag verktyg i din passiva aggression . Inte biggan heller . Riktigt fult !
Jättetrevligt att se någon rida med stångtygeln så lös tycker jag! Hästen var ju verkligen supersnygg också
Men oj vad hennes sits sved i mina ögon, viker sig i midjan och får axlarna på olika höjd, kutar och tittar ner... gah.
För övrigt undrar jag när medaljerna delas ut till er som helt obegripligen orkar fortsätta försöka "diskutera" ämnet!
Underbar häst säger jag , och skrattar lite ang medaljerna - det var kul
Brille : är du moderator här ? Är det du som talar för vad tråden diskuterar ? Sluta med dina fula indirekta aggressioner , det blir så himla tröttsamt och då kan du hellre adressera folk direkt än att gömma dig bakom allmänna inlägg och aldrig svara specifika personer !
Miedo förstår jag öht inte varför du försöker använda som ett slag verktyg i din passiva aggression . Inte biggan heller . Riktigt fult !