Släpper ni inte era Wintecsadlar ??

Apollo

Trådstartare
Har länge sökt en beg Wintec allround. Har inte råd att köpa en ny. Men det är lögn i h.... :devil:
Varför finns inte dom ute på beg marknaden, som alla andra sadlar ? :confused:
Detta är i princip den enda sadel min häst passar i.
Har en Isabell Werth som dressyrsadel men behöver en "rida ut och hoppa" sadel. Och det är ju inte lika kul i en dressyrsadel.

Jag släpper då inte min wintec allround.
Trivs alldeles för bra med den. :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Fick leta ett tag innan jag hittade min. Köpte den begagnad. För halva nypriset. Den var inte använd mer är ett 20-tal gånger då vad jag fick veta. Trodde inte att den var använd överhuvudtaget när jag fick hem den. Fick med tre olika koppjärn också. röd blå och vit .

därför..de sadlarna är ju inte så rooliga..haha ne men jag gillar läder!...
förresten är de hyffsat billiga

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel och har efter mycket provande kommit fram till att min häst tyvärr behöver en ganska speciell sadel...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 128
Senast: super
·
Utrustning Kusen min har en utprovad Tekna S-line dressyr, köpte den i vintras en känner just nu att jag ångrar valet lite grann att jag köpte en...
Svar
1
· Visningar
1 194
Senast: Buck
·
Utrustning Är återigen ute på jakt efter en sadel till min travare. Har haft ut sadelutprovare tidigare, köpte då en Albion style dressyrsadel...
Svar
3
· Visningar
975
Utrustning Min älskade Wintec Cair börjar bli ordentligt sliten och det börjar bli dags att fundera över vem som ska få ta över efter denna...
Svar
2
· Visningar
768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar