Slänga ut hästarna redan nu ?

Sv: Slänga ut hästarna redan nu ?

Det är du som är envis då det fortfarande inte finns något vetenskaplikt bevisat. De har aldrig gjort något vetenskapligt med ett gäng hästar och testat mm. Finns inte, bara teorier. Men varsågod att ta fram en vetenskapligt bevisad artikell som verkligen är godkänd.

Nej, det är du som har fel. Man har ju tillochmed i experiment forsknings syfte medvetet framkallat fång på hästar med olika metoder.
Du har ju tidigare även ställt frågan om fång ens existerade för 70 år sen, om hästar på island får fång osv. Du har inte koll på att fång är en sjukdom som existerat i över tusen år rentav. Läs på innan du uttalar dig.

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 580
Senast: Stereo
·
Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: mily
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 844
Senast: Twihard
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 458
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar