S
Sofiebreman
Idag blev jag sådär trött på Kollektiv stallet igen ! Vi hade stallmöte idag och då togs det upp om när vi ska börja ha hästarna ute, alla ville slänga ut dem redan om en vecka, med anledningen att då skulle de slippa mocka !? för det är ju så jobbigt :O Men jag anser att det är för tidigt, dels för att det inte finns något att äta för dem ute och dels för att vi inte har något vindskydd ute för dem och det är faktiskt kallt ute på nätterna och blåser en hel del här ute vid kusten. Visst man kan stödfodra men de flesta hästarna i stallet får ca 8-12kg medan min ena som är en unghäst får 20 kg så han kommer inte få i sig allt sitt som han behöver. Så nu kommer jag få ha mina hästar inne själv ett tag i varsin ände av stallet eftersom att ingen heller vill gå med på att jag lånar boxen bredvid en utav dem, så vi får väll se hur det går när de inte ser varandra.
Var tvungen att skriva av mig då jag känner mig så jäkla frustrerad! Det är inte första gången dem i stallet vill ändra på saker pga lathet.
Och Ja, jag håller på och letar efter ett annat ställe.
Var tvungen att skriva av mig då jag känner mig så jäkla frustrerad! Det är inte första gången dem i stallet vill ändra på saker pga lathet.
Och Ja, jag håller på och letar efter ett annat ställe.