slaktartankar

Sv: slaktartankar

Läs du inlägg nr 1 igen, jag citerade ju, smileyn är inte efter slaktmeningen utan efter frågan, någon som vet?:)( om priset)
Många uppfattade det som opassande och även jag, thats it.
Snart åker våra tjurar till slakt:bump::laugh:, jag tycker det är skönt
Tyck du det är hur skönt som helst. Men att slakta djur med ett leende, det är något som jag aldrig någonsin kommer tycka är passande. Det är enligt mig att att ta otroligt lätt på ett djurs död. Sen vad andra tycker det är upp till dom. Men jag tycker det är galet och opassande.

Ja, Ts uttryckte sig otroligt klumpigt enligt mig. Det kommer jag aldrig att tycka annat om. Sen va Ts egentligen menar, det vet bara ts.

och du uttrycker dig etter värre klumpigare, om du inte med alla dina mkt starka inlägg, på intet sätt menar TS eller , motsatt mot vad du skrivit, INTE tolkat in något i TS fråga.

Du är överkänslig.

Är det några som inte ska ha djur så är det sådana som är överkänsliga.
Hur kan du ta dig rätten att säga att jag är överkänslig? Då kan jag lika gärna påstå att du är känslokall. Vad är det för skillnad?

Bara för att jag anser det respektlöst mot djur att ta bort dom med ett leende på läpparna liksom.

Aja...vissa människor alltså.

Så är vi tillbaka där igen. Är det ts du beskyller för att "ta bort ett djur med ett leende på läpparna"?

Det mesta man kan beskylla ts för är att ställa en fråga, med ett leende på läpparna. V I S S skillnad, va?

och du uttrycker dig etter värre klumpigare, om du inte med alla dina mkt starka inlägg, på intet sätt menar TS eller , motsatt mot vad du skrivit, INTE tolkat in något i TS fråga.

Bara för att jag skriver att en glad smiley i sammanhanget är opassande?

Och mycket starka inlägg? *asg*

Det mesta man kan beskylla ts för är att ställa en fråga, med ett leende på läpparna. V I S S skillnad, va?

Jag har inte beskyllt Ts för någonting, tyvärr men du får dissuktera det där med någon som faktist beskyller ts för att ta bort hästen. Jag gör det inte.

Bara för att jag anser det respektlöst mot djur att ta bort dom med ett leende på läpparna liksom.

Jag har inte beskyllt Ts för någonting, tyvärr men du får dissuktera det där med någon som faktist beskyller ts för att ta bort hästen. Jag gör det inte.

Men VEM är det du avser i ovanstående inlägg då? VEM är det som tar bort ett djur med ett leende på läpparna?

Eller du tar upp någon som inte alls är i den här diskussionen?

japp, dina inlägg är rätt skarpa i det att du hittat på en sak som du anser att TS står för och TS avser, och TS känner, utan några som helst konkreta fakta. Framför allt utöver det, så är dina inlägg väldigt konsekventa i sin mängd och innehåll, dvs du hävdar samma sak i inlägg efter inlägg ang. det du anser att TS står för, TS avser, och TS känner, fortfarande utan några som helst konkreta fakta. det finns svart på vitt i tråden. Kan du inte se det med lite perspektiv utifrån det du själv sitter och argumenterar? Läs dina inlägg igen och titta sen på det du argumenterar ang. hur du tolkat en liten smiley efter en simpelt ställd fråga.

Men att slakta djur med ett leende, det är något som jag aldrig någonsin kommer tycka är passande. Det är enligt mig att att ta otroligt lätt på ett djurs död. Sen vad andra tycker det är upp till dom. Men jag tycker det är galet och opassande.

Hur mycket ler du när du använder dig av djurprodukter??- opassande o respektlöst tycker jag.

Du sitter alltså och diskuterar att någon tar bort hästar med ett leende på läpparna, att detta är förkastligt - men det är ingen i tråden som gör detta. Och det vet du?

Vad är det du förfasar dig över då?

Haha..snälla lillla människa. Jag anser en glad smiley i ett sammanhang där man berättar att man ska slakta sin häst är opassande.

Lägg ner, för jag kommer inte göra det. Jag kommer inte ändra mig. Jag står för vad jag tycker och jag tycker det är opassande vad än lilla du anser. Men jag respekterar ändå folk som tar lätt på djurs död, även om inte jag gör det.

Absurd diskussion.

Du sitter alltså och diskuterar att någon tar bort hästar med ett leende på läpparna, att detta är förkastligt - men det är ingen i tråden som gör detta. Och det vet du?

Om du läser så svarade jag på ett annat inlägg angående leenden, inte ditt. Läs vad det är jag svarar på också så blir livet mycket enklare. : ))

LOL

Kom med nåt bättre. Kom igen, du klarar det.

Jag kan förklara om du inte förstår, du kräver av de som tar bort sina djur att de ska vara allvarliga och inge respekt medans du- och nåde inga skratt smileys ,men när du använder dig av dessa produkter, flamsar du runt, skrattar och bryr dig nada- det kallar jag respektlöst om något......hyckleri......

Tack för tipset, men vi är flera som citerat dina inlägg och ställt frågor i relation till exakt det du skrivit. Utan att få svar.

Du beskyller TS för att uttycka sig klumpigt (vilket innebär att uttrycka sig så att viss blir upprörda när de väljer att feltolka), men du är väldigt oklar i dina egna inlägg.

OM någon tar bort ett djur med ett leende på läpparna tycker du det är upprörande. Varför ens ta upp det i den här tråden? Jag tycker det är upprörande att det finns pedofiler, men det är ju knappast relevant i den här diskussionen?

Jag kan förklara om du inte förstår, du kräver av de som tar bort sina djur att de ska vara allvarliga och inge respekt medans du- och nåde inga skratt smileys ,men när du använder dig av dessa produkter, flamsar du runt, skrattar och bryr dig nada- det kallar jag respektlöst om något......hyckleri......

Nej, jag har fortfarande full respekt för alla djur även dom jag äter. Men ser jag folk som med ett leende på läpparna tar bort sina djur, det är fel.

Och ja, när jag äter kött så springer jag runt och asgarvar och flamsar runt och har mig...gör inte alla det :grin:

Så igen skriver jag då, kom med nåt bättre.

Du beskyller TS för att uttycka sig klumpigt (vilket innebär att uttrycka sig så att viss blir upprörda när de väljer att feltolka), men du är väldigt oklar i dina egna inlägg.

Ja, jag anser rent av att det är klumpigt uttryckt av ts, är det fel att tycka så?

Haha..snälla lillla människa. Jag anser en glad smiley i ett sammanhang där man berättar att man ska slakta sin häst är opassande.

Lägg ner, för jag kommer inte göra det. Jag kommer inte ändra mig. Jag står för vad jag tycker och jag tycker det är opassande vad än lilla du anser. Men jag respekterar ändå folk som tar lätt på djurs död, även om inte jag gör det.

Absurd diskussion.

vill man undvika att klassas som oseriös så tar man bort första meningen i ditt citat. Och troligtvis även första meningen i nästkommande paragraf. Och sen bemöter man det man på pränt, tydligt skrivit, och kanske möjligen kan se att man , om man nu hävdar det du hävdar, har varit lite klumpig, eller uttryckt sig opassande. Ironi - igen. och japp - diskussionen är absurd, pga hur du och flera andra valt att engagera er.

Liknande trådar

Hästmänniskan Är jag för stor för d-ponny?? Är ca 172 och väger ca 68 kg.
Svar
13
· Visningar
1 377
Senast: liiinnea
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
972
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
943
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 288
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka