Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som Coari skriver så kan man inte lita på att märket på sömhuvudet alltid stämmer.
Att chansa är nog inte det bästa (läste själv in ironi i förslaget,eller? men kan finnas dom som följer rekomendationen)
utan nu att TS tar illa upp så...
tycker jag personligen att är man osäker på hur sömmen ska sättas och i vilken vinkel så är det kanske bättre att be någon som kan.
Sedan är det jättebra om hästägarna kan slå på tappskor som kan "rädda" hoven tillfälligt.
I bland anordnas tappskokurser där man tränar på kadaverhovar, (dom tar inte illa upp om man vänder svicken fel )
Hör med närmaste ridklubb eller prata med din hovis om att dra igång en kurs
Hästnyheter Där min ponny var på bete är det sjukaste jag varit med om.
Nere vid stallet - massa knott. På betet kanske.. 100 m (?) bort, ingenting O_o
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.