Slå ihop spellistor på Spotify?

Silver Girl

Trådstartare
Finns det något enkelt sätt att slå ihop två spellistor till en i Spotify? Eller måste jag flytta en låt i taget?

Markera en låt och sen klickar du på ctrl + A, då markeras alla låtar på den listan du är inne i och sen är det bara att dra över till den andra listan :)
Ok. Då måste jag lyckas logga in på Spotify på datorn. Undrar om jag kommer ihåg lösenordet, är ju ständigt inloggad på telefonen så har inte använt det på länge...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 296
Senast: Kajsalisa
·
Tjatter Varje sommar har vi en stor sommarfest med ett tema. Kläder, mat, musik och "pynt" mm följer temat. I år är temat film. Gästerna får...
Svar
3
· Visningar
349
Fritid Jag funderar på att skaffa två gps-puckar för att kunna stalka två personer... Nej, jag driver bara 🤭 vi skulle vilja lägga dom i våra...
Svar
2
· Visningar
276
Senast: Unafraid
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • En tråd om bäddar