Silver Girl
Trådstartare
Finns det något enkelt sätt att slå ihop två spellistor till en i Spotify? Eller måste jag flytta en låt i taget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Markera en låt och sen klickar du på ctrl + A, då markeras alla låtar på den listan du är inne i och sen är det bara att dra över till den andra listanFinns det något enkelt sätt att slå ihop två spellistor till en i Spotify? Eller måste jag flytta en låt i taget?
Ok. Då måste jag lyckas logga in på Spotify på datorn. Undrar om jag kommer ihåg lösenordet, är ju ständigt inloggad på telefonen så har inte använt det på länge...Markera en låt och sen klickar du på ctrl + A, då markeras alla låtar på den listan du är inne i och sen är det bara att dra över till den andra listan![]()
I telefonen kan jag välja "Lägg till i annan spellista", på de tre prickarna till vänster om den gröna Play-knappen (har Android)Ok. Då måste jag lyckas logga in på Spotify på datorn. Undrar om jag kommer ihåg lösenordet, är ju ständigt inloggad på telefonen så har inte använt det på länge...
Toppent! Ska testas efter jobbet.I telefonen kan jag välja "Lägg till i annan spellista", på de tre prickarna till vänster om den gröna Play-knappen (har Android)![]()