Slå ihop spellistor på Spotify?

Silver Girl

Trådstartare
Finns det något enkelt sätt att slå ihop två spellistor till en i Spotify? Eller måste jag flytta en låt i taget?
 
Markera en låt och sen klickar du på ctrl + A, då markeras alla låtar på den listan du är inne i och sen är det bara att dra över till den andra listan :)
Ok. Då måste jag lyckas logga in på Spotify på datorn. Undrar om jag kommer ihåg lösenordet, är ju ständigt inloggad på telefonen så har inte använt det på länge...
 

Liknande trådar

Tjatter Varje sommar har vi en stor sommarfest med ett tema. Kläder, mat, musik och "pynt" mm följer temat. I år är temat film. Gästerna får...
Svar
3
· Visningar
333
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Rie
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
510
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp