attempt

Trådstartare
Jag har sett sånna tuffa western-inspirerade skyltar som sitter på dörrar, inne i huset, i stallet, på väggar, på toaletter mm. Det står kanske en rolig text till som har med western att göra, och kanske en bild. Dom är gjorda av metall, trä eller något annat.

Har ni något sånt som ni kan sätta in här?

Sv: Skyltar.

Det roliga är att dessa skyltar används många ggr på olika ställen i usa och är inga skämt skyltar men man kan ju ha dom till vad man vill. Men visst är den del balla.:rofl:

Sv: Skyltar.

Har sett denna på en bar (alla kobojsare går ju till baren ;) ) :

"If your drinking to forget, please pay in advance"

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 967
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
827
Senast: ryujaneiro
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat