Skyll inte på Hugo

Sv: Skyll inte på Hugo

:idea: :D

Han är en klok man, den där Björne.

Kan vara en bra idé att memorera denna sång för er som har hanhundar som ränner i trädgårdar!:angel:

:rofl:
Kan inte annat än fnissa och tänka på alla hanhundsägare som blir tokiga på deras hanhundar när ljuv musik uppstår :rofl:
Dom kan ju inte hjälpa det, vill bara lukta lite ;):D

Jag har gått och sjungit på den sen jag öppnade länken i går, har haft den på hjärnan förut nångång och tänkte direkt när jag klickade på länken i går "oh nej, inte den!", men då var det redan kört. Vet inte vad jag tänkte med när rubriken liksom säger allt om vilken låt det handlar om *trippelsuck*

"Då e de ju bara Hugos naturliga instinkt - som gäller."

:bow:

Han lärde minsann barnen att det finns en anledning till allt! Att man ska ha överseende med varandra. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 242
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 912
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
787
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈