Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
eller också är det bara ett apdåligt språng - det ser ut som om hästen hoppat av väldigt nära hindret och det är nog få hästar som visar perfekt benteknik då, de bara gör vad de kan för att slippa slå sig....
Hej!
Hade ett underbart sto efter Bellini-Chagall-Hurricane som hete Springfire oxå från denna fam.
Jättemånga placeringar upp till LA dressyr,fick ett jättefint föl efter Chapman och sålde henne som 8-åring.
Hon har en Helsyster som heter Starfire och som oxå är jättefin och går iallafall Msv Dressyr,kanske gått högre men vet att hon fått föl oxå.
Va inte Elvis oxå från denna familj och hoppade väl högt han med?
Trädgård & Växter Jag hade nog chillat lite med dahliorna, om du redan har fullt. De behövs inte sås redan har jag läst mig till. De som sår nu verkar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.