Sv: Skyfire??

eller också är det bara ett apdåligt språng - det ser ut som om hästen hoppat av väldigt nära hindret och det är nog få hästar som visar perfekt benteknik då, de bara gör vad de kan för att slippa slå sig....

Hej!
Hade ett underbart sto efter Bellini-Chagall-Hurricane som hete Springfire oxå från denna fam.
Jättemånga placeringar upp till LA dressyr,fick ett jättefint föl efter Chapman och sålde henne som 8-åring.
Hon har en Helsyster som heter Starfire och som oxå är jättefin och går iallafall Msv Dressyr,kanske gått högre men vet att hon fått föl oxå.

Va inte Elvis oxå från denna familj och hoppade väl högt han med?:angel:

Stämmer att El-Vis är från Piledahlsstammen!

Starfire har nog tävlat i hoppning.

Liknande trådar

Avel Vill ha tips på bra fölböcker! Där man kan läsa om hur man går tillväga från hingstval till avvänjning av fölet.:D Är en nybörjare...
Svar
10
· Visningar
1 808
Avel Hejsan alla! Har ett 18-årigt sto e.Le Mans xx & ue- Rockad 406 Undrar om någon vet nåt om dessa 2 hingstar, gärna bilder &...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: ancan
·
Avel Hej! Nu är jag här igen :D Tanken var att betäcka först nästa år men nu har hon blivit halt ( ska på klinik nästa vecka så vet inte...
Svar
5
· Visningar
1 187
T
Avel hejsan,.jag funderar på att betäcka mitt 11 åriga New forest sto. hon har trevligt temprament,mysig och pålitlig i de mesta och...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Stora shoppingtråden III