skyddssko i gummi

Buzz

Trådstartare
fick för ett tag sen en "överdragssko" i gummi av en kompis som hsde fått den som ett varuprov. den ser ut som en hov i gummi bara utan öppning utan man drar på den helt enkelt. nu är det så att jag har inte nån aning om vartifrån han hade fått den och så. och jag vill ha en till. den är svart men det finns tydligen gula åsså som man kan skruva i broddar i. är det någon som vet vad jag pratar om?? :confused: :confused:
mvh Anna

Sv: skyddssko i gummi

Easyboot, Old mac´s... Finns att köpa på bla Hööks och Granngården :)

Sv: skyddssko i gummi

Näe den är helt i gummi inga knäppningar eller nånting, man vranger den utåin och drar på framifrån och viker sen upp den över ballarna.
???

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 075
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Håller på att smått få frispel här på alla andras lösa hästar som springer runt på vår gård. Köpte för några år sedan ett hus och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 542
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 138
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 661
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka