Skydd inom fälttävlan?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Saaarah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 310
S

Saaarah

vad använder ni för skydd på era hästar när ni tävlar/tränar fälttävlan? Viöka tycker ni är de bästa? :bow:

Sv: Skydd inom fälttävlan?

det finns iofs redan ca tusen trådar om detta........
.....men jag har iaf NEW lightweight och är supernöjd me dom!

Style! Absolut bäst! Jag har inte hittat ngt negativt med dem hittills, inte ens de som har 6-7 år på nacken!

Håller med, Style håller absolut bäst.
Fast har man en häst med korta skenben får man passa så plastskenorna inte är för långa och trycker på senskidorna under carpus.

Heej ! jag har Eskadron skydd både fram och bak, och boots och ja tyckar dom funkar jätte bra !! :)

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 421
Senast: Mirtai
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: MJLee
·
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
560
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Philippa Magnusson är ny landslagsledare för ungdomar i fälttävlan. Med en gedigen bakgrund inom ridsporten ser hon fram emot att bidra...
Svar
0
· Visningar
53
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka