Skulle verkligen behöva hjälp..

G

Getaway_hon

måste ha en skiva klar till imornbitti.
Ha lånat en skiva som jag bara vill ha 2 låtar ifrån. De två låtarna + en låt jag redan har på datorn skulle jag behöva bränna till en ny skiva. Hur gör man?
Försökte kopiera låtarna från windows media player till en mapp där jag har alla andra låtar, men tror inte jag gör rätt. Det enda som händer nu är att låtarna kopieras till "biblioteket" i mediaplayer...

Själva bränningen vet jag hur jag gör. Men hur får jag över låtarna från skivan till datorn? :crazy:

Tack på förhand!
 
Sv: Skulle verkligen behöva hjälp..

De ska finnas en "flik" i windows media player som heter "Kopiera från CD" du klickar på den så kommer de upp information om skivan som du kan redigera låtarnas namn, artist osv finns även en "rec" knapp som heter "kopiera musik" efter att du valt den/dom låtarna du vill ha så klickar du på den knappen sen börjar media playern kopiera av dom från skivan till datorn...

Hoppas att detta hjälper lite i ditt problem *kram* från SilverDroppen
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 771
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 590
Senast: Milosari
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
53 952
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 916
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp