Skrota Hästtransport ?????

T

tratten

Är det någon som vet var man gör av en gammal skruttig hästtransport som ingen vill köpa? Bilskroten och återvinningscentralen ställer sig helt frågande till att ta emot den, men någonstans måste man väl göra av dom när dom tjänat ut? Är det någon som vet????

Sv: Skrota Hästtransport ?????

Sätt ut en annons på Blocket (bortskänkes?), där brukar man bli av med allt möjligt konstigt skrot. =)

Kul om då personen som köper transporten ändå använder den, och hästen på något sätt skadas.

Jag kan få den av dig ;) , och skrota den åt dig, här uppe får man betalt för att skrota bilar och transporter.

Är den inte renoveringsbar?

MVH/ Stefan

Joo, det är klart att den är renoveringsbar, för den som har arbetslust, vilket jag inte har.

I vikken del av sverige finns den då?
Vore ju inte dumt med egen transport ;)

MVH/ Stefan

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
741
Senast: Cavallo
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
980
Senast: ako
·
Fordon Jag har nu fått veta att det är termostathuset på peugeoten som läcker. Det kostar drygt 6000 att laga. Jag var i kontakt med en som...
2
Svar
30
· Visningar
3 177
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 319
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna